Stephan.s Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 Hovedsak som topic. Finner så godt som ingen bilder på google med e39 18" m6 felg. Det i seg selv kan jo være en indikasjon Men lurer på hva folket her mener. Bilen er understellsmessig en standard e39 touring, og har et lite ønske om å beholde kjørekomfort, derav 18", men samtidig har jeg en liten følelse av at 18" vil se "små" ut på bilen
Vanilla_ninja Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 Jeg tror 18" blir helt fint, men det er selvfølgelig en smakssak. Selv synes jeg 19" på en slik bil ser direkte teit ut, siden dekkene har så liten profil at det ser ut som felgene er kledd med slicks sykkeldekk... LJ
Tore Diesel Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 Jeg tror 18" blir helt fint, men det er selvfølgelig en smakssak. Selv synes jeg 19" på en slik bil ser direkte teit ut, siden dekkene har så liten profil at det ser ut som felgene er kledd med slicks sykkeldekk...LJ Mens mange andre igjen mener det ser altfor ballong ut med 18 og mindre! Kunne ikke tenkt meg noe annet enn 19" på min E39 touring. Til sammenligning så ser 17" på en E39 nesten ut som 15" på en E36.
DRIFTER Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 ligger bilde av flere med 18" M6 på bmwsyndikat.de mener jeg å huske...
Hoem Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 Jeg tror 18" blir helt fint, men det er selvfølgelig en smakssak. Selv synes jeg 19" på en slik bil ser direkte teit ut, siden dekkene har så liten profil at det ser ut som felgene er kledd med slicks sykkeldekk...LJ Mens mange andre igjen mener det ser altfor ballong ut med 18 og mindre! Kunne ikke tenkt meg noe annet enn 19" på min E39 touring. Til sammenligning så ser 17" på en E39 nesten ut som 15" på en E36. Uenig, kompis av meg har en e39 med bbs rc038 hjula som er 17 og det passer perfekt, men du er vel en sånn type som trenger en 3L og store felger for å forlenge penis? : - D
Hefner Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 Jeg tror 18" blir helt fint, men det er selvfølgelig en smakssak. Selv synes jeg 19" på en slik bil ser direkte teit ut, siden dekkene har så liten profil at det ser ut som felgene er kledd med slicks sykkeldekk...LJ Mens mange andre igjen mener det ser altfor ballong ut med 18 og mindre! Kunne ikke tenkt meg noe annet enn 19" på min E39 touring. Til sammenligning så ser 17" på en E39 nesten ut som 15" på en E36. Uenig, kompis av meg har en e39 med bbs rc038 hjula som er 17 og det passer perfekt, men du er vel en sånn type som trenger en 3L og store felger for å forlenge penis? : - D Det her kommer en aldrig til og bli enig om Jeg skal ihvertfall aldrig ha noe mindre en 19" på min syns det er perfekt. Men sier ikke at 18" blir stygt bare litt mindre pent en 19"
[space] Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 Jeg ville aldri hatt mindre enn 19" på e39. Det er jo en stor bil. Ville nok ikke hatt m6 felgene da
tigern1984 Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 Jeg har 16 på vinter, og 17 på sommer på min e39 touring. Begge er orginale BMW felger, selv om de på sommer er m5 replica. Må til tider si at jeg godt kunne tenke meg litt større felger på sommer, men så kommer det en nepe i en gammal 3-serie med alt for lav senking og alt for store felger, og så tenker jeg at de 17 tommerene ikke ser så dumme ut likevel. Jeg er nok ikke ute etter å skille meg ut med min bil. Jeg kjører 20 000 i året på drittveier til og fra jobb, så jeg setter kjørekomfort ganske høyt, og da syns jeg faktisk at det blir for lite gummi på mine 17 tommere. Jeg personlig mener at 19 er alt for stort på de fleste biler. Med mindre man snakker 7-serie eller Audi A8 kanskje. Kommer man med en m5 styla 520 med 19 tommere så vet i allefall jeg hva jeg tenker.
Tore Diesel Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 Jeg tror 18" blir helt fint, men det er selvfølgelig en smakssak. Selv synes jeg 19" på en slik bil ser direkte teit ut, siden dekkene har så liten profil at det ser ut som felgene er kledd med slicks sykkeldekk...LJ Mens mange andre igjen mener det ser altfor ballong ut med 18 og mindre! Kunne ikke tenkt meg noe annet enn 19" på min E39 touring. Til sammenligning så ser 17" på en E39 nesten ut som 15" på en E36. Uenig, kompis av meg har en e39 med bbs rc038 hjula som er 17 og det passer perfekt, men du er vel en sånn type som trenger en 3L og store felger for å forlenge penis? : - D Hahahahaha! Nå har jeg hørt det også! Det blir vel mest synsing fra din side å uttale deg om lengden på min penis vil jeg tro. Tror faktisk den hadde holdt selv om jeg var helt uten bil For å være helt ærlig så hadde jeg vel kjørt noe annet enn en 7 år gammel haug av en familiebil med dieselmotor, dersom hensikten var å kjøre rundt i en penisforlenger!
Tore Diesel Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 Det her kommer en aldrig til og bli enig om Jeg skal ihvertfall aldrig ha noe mindre en 19" på min syns det er perfekt. Men sier ikke at 18" blir stygt bare litt mindre pent en 19" Kan ikke bli mer enig! Jeg kjører rundt med 17"vinterfelger, men det får holde til vinterbruk, da det blir noen sinnsyke dekkpriser dersom man skal ha noe større enn det som er brukbart.
Stephan.s Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Skrevet Februar 4, 2009 Takker for svar folkens. Sitter fortsatt med dilemmaet; kjørekomfort kontra utseende. Kan fort bli som nevnt at 18" blir for ballong. Men, ser du ikke ville valgt M6 Replica [space]? Har du noen tips til andre felger i prisklassen 10000 +/- m.dekk så setter jeg igjen stor pris på det.
Hoem Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 Jeg tror 18" blir helt fint, men det er selvfølgelig en smakssak. Selv synes jeg 19" på en slik bil ser direkte teit ut, siden dekkene har så liten profil at det ser ut som felgene er kledd med slicks sykkeldekk...LJ Mens mange andre igjen mener det ser altfor ballong ut med 18 og mindre! Kunne ikke tenkt meg noe annet enn 19" på min E39 touring. Til sammenligning så ser 17" på en E39 nesten ut som 15" på en E36. Uenig, kompis av meg har en e39 med bbs rc038 hjula som er 17 og det passer perfekt, men du er vel en sånn type som trenger en 3L og store felger for å forlenge penis? : - D Hahahahaha! Nå har jeg hørt det også! Det blir vel mest synsing fra din side å uttale deg om lengden på min penis vil jeg tro. Tror faktisk den hadde holdt selv om jeg var helt uten bil For å være helt ærlig så hadde jeg vel kjørt noe annet enn en 7 år gammel haug av en familiebil med dieselmotor, dersom hensikten var å kjøre rundt i en penisforlenger! hehe, var selvfølgelig tull som jeg ser du tok ;p Har sett 325TDS\ en din i molde om jeg ikke tar feil, ruller den på ac-s lignende hjul?
Stephan.s Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Skrevet Februar 4, 2009 Takker for svar folkens. Sitter fortsatt med dilemmaet; kjørekomfort kontra utseende. Kan fort bli som nevnt at 18" blir for ballong. Men, ser du ikke ville valgt M6 Replica [space]? Har du noen tips til andre felger i prisklassen 10000 +/- m.dekk så setter jeg igjen stor pris på det. En siste bump i rushtrafikken her på bimmers før jeg drar på jobb
Tore Diesel Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 hehe, var selvfølgelig tull som jeg ser du tok ;p Har sett 325TDS\ en din i molde om jeg ikke tar feil, ruller den på ac-s lignende hjul? Tok den ja Godt mulig du har sett den skitten og fæl i Molde ja! Den ruller rundt på noen 6 eika rondellfelger på sommeren hvertfall.
Ballder Skrevet Februar 4, 2009 Skrevet Februar 4, 2009 Kommer man med en m5 styla 520 med 19 tommere så vet i allefall jeg hva jeg tenker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå