gjeewaytee Skrevet Februar 5, 2009 Share Skrevet Februar 5, 2009 http://www.diskusjon.no/index.php?showt ... ry13030032 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Februar 5, 2009 Share Skrevet Februar 5, 2009 Var det jeg visste at GUD var bimmerfan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Februar 5, 2009 Share Skrevet Februar 5, 2009 WOW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 5, 2009 Share Skrevet Februar 5, 2009 Må innrømme at jeg ikke likte forntfangeren. også syns jeg hjulbuene foran var veldig rart formet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Februar 5, 2009 Share Skrevet Februar 5, 2009 Ikke noen pen bil, men fy faen så rå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Februar 5, 2009 Share Skrevet Februar 5, 2009 Langt i fra fin, men fytti i helvete så rå den var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diesel_luring Skrevet Februar 5, 2009 Share Skrevet Februar 5, 2009 aaaaaaa nice... litt overkill men det er vel noen franser som har kommet frem til at det er "abor prima" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Februar 5, 2009 Share Skrevet Februar 5, 2009 Sinnsykt rå bil... Syntes den er pen jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpina1982 Skrevet Februar 5, 2009 Share Skrevet Februar 5, 2009 Blir ikke bedre en dette..Håper de vinner også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robbi3 Skrevet Februar 5, 2009 Share Skrevet Februar 5, 2009 Den har jo sin egen sjarm! Haha, okser er heller ike pene å se på, men de har sin sjarm fordi du vet de står for power... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjeewaytee Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2009 synes den var dritrå. man kan aldr omtale denne type bil for fin. det er rått og thats it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 5, 2009 Share Skrevet Februar 5, 2009 Funksjon foran form. Akkurat sånn det skal være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Ser ganske "bøs" ut denne her! Ja takk til en i garasjen for søndagsturer hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Med så RÅ prestisjoner så hadde det ihvertfall ikke blitt mange søndagsturer på meg før det gikk galt. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Februar 6, 2009 Share Skrevet Februar 6, 2009 Har allerede lagt inn en bestilling! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå