Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du ikke godkjent senkesett på den bilen din, eller kjører du på orginale fjærer og dempere? Skulle tro man ville få det inn i vognkortet ved godkjenning, inkl nye dekkdimmer (?).

Skrevet

Kjøpte noen fjærer av Toppen her på forumet, svarte , som i følge han senket 30/30. Jeg fikk med papirer på dem, men der sto det "Farbe: Rot". Så han på Biltilsynet sa at han ikke kunne skrive de inn, så han godkjente dem som originalfjærer han:) Han sa det så ikke ut som den var senket så mye:p

Skrevet
Kjøpte noen fjærer av Toppen her på forumet, svarte , som i følge han senket 30/30. Jeg fikk med papirer på dem, men der sto det "Farbe: Rot". Så han på Biltilsynet sa at han ikke kunne skrive de inn, så han godkjente dem som originalfjærer han:) Han sa det så ikke ut som den var senket så mye:p

Han solgte deg vel de originale etter at han selv byttet til senkesett?

Skrevet

Han solgte deg vel de originale etter at han selv byttet til senkesett?

Hehe, ja det høres mer ut som orginalfjærer.

Skrevet

Mulig jeg misforstår spørsmålet ditt, men om det er 17 eller 18" har ikke så mye å si. Det kommer an på innpress på felgen i tillegg til felgbredde, dekkbredde og dekkmerke.

Så du har blog ja, du kan jo opprette en side på cardomain.com også, det gjorde jeg nettopp :) Ser ut som det er ganske mange som leser innpå der siden jeg har snart 500 treff på bare et par dager.

http://www.cardomain.com/ride/3238415

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...