Bmweee Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Noen her inn som klarer å mekke til disse BBS LM som står på Z3'en over på denne E39..MEEN..med gull senter på bbs felga?? Hadde vært utrolig rått, har eg fått for meg i hodet iallefall:) Takker og bukker visst noen hadde gidda og gjort dette:D
PenguiN- Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 trengs ingen photoshop for dette. BBS LM er noe av det grommeste du får tak (OM du får tak i)...her er det bare å satse..og du, di med gullsenter får du ikke tak i her i norge for å si det sånn. men en profesjonell lakkerer fikser biffen fort og gæli. ps, e46fanatics.com , forum , showroom , search: BBS Lemans gold.
Bmweee Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Skrevet Februar 6, 2009 man kan jo alltids kjøpe nytt da.. Men fant ikkje søkefunksjon på e46 fanatics..?..eller er eg bare blind akuratt nå..
Lars89 Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Se gjennom denne tråden Konge felger på e39 Edit: fant en photoshop
Bmweee Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Skrevet Februar 6, 2009 flotte bilder;) Er det bare meg eller var sistemann litt gneten på gummien..?
PenguiN- Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 ja nytt må du nok belage deg på å kjøpe ja. da jeg faktisk ALDRI har sett BBS LM tilsalgs hverken nytt eller brukt (selvom det kan ha forekommet). MEN skal sies at det ligger ett sett med Rial DAytonas til salgs her på forumet. disse er i mine øyne ENDA råere dog tyngere enn BBS felgene. men di er iallefall å oppdriv her til lands...10 lapper skulle han + dekk blir det vel en 16-17 ferdig omlagt og på døra di
Bmweee Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Skrevet Februar 6, 2009 sier noe der altså Rial daytonas er ganske like bbs felgene..og sikkert endel billigere også, fant også noen replika felger av bbs lm..husker ikkje navnet da, men de såg bra ut sånn sett.. Stiller meg litt kritisk til replika felger med kant.. er vel generelt svakere felger og med kant på felgen gjør det vel ikkje saken bedre..?
PenguiN- Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Nesj, hatt replica felger jeg..som med alt annet så kommer det ann på hva du skal bruke dem til. er du en vanlig "billist" så tipper jeg du kommer deg greit ut av saken med replica.med mindre prisen er så lav at det lukter uggent på laaang vei..begynner det å koste under 1000,- felgen i 17-18" så må man være litt på vakt i mine øyne. Men Rial daytona er jo så syyykt fete felger.utenom vekten så er det iallefall innertier hos meg. (nå er jo BBS kjent for å ha lav vekt, så blir litt dumt å sammenlikne vekt med dem uansett felgmerke nesten..)
Bmweee Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Skrevet Februar 6, 2009 Vekt er vel ikkje store hinderet da de skal på en e39 uansett..er ikkje akuratt en fullblods racer fra før såå... me mindre man tenker på m5'en..men igjen da hadde eg sikkert hatt penger til ett sett med bbs.. MEN, må først kjøpe bilen så hittil er det bare drømming..men er jo lov å drømme stort;)
PenguiN- Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 "If the will is there, so is the way!" bushido - way of the warrior *dyp*.
///stian Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Så det var ikke bare meg som hadde tenkt å ha slike til sommeren
morteym Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Husker hvor forelska jeg var i disse felgene, jeg bare måtte ha dem Kan aldri gå feil med BBS LM. Men jeg har heller aldri sett noen brukte til salgs før. Kun i 17"... Ville ikke hatt replika selv.. For noen år siden var det en fyr i sverige som fiksa billig bbs-felger. Jeg ga 30.000 SEK og henta de i sverige. Det var 18" med Toyo-dekk da. Bilder i tråden om 323 Ci'n..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå