Eirik Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 Du har krav på å få se hva som er oppi pakken før du evt betaler. Men normalt gidder ikke folk det og betaler før de har sett noe...
Polardego Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Skrevet Mars 18, 2009 Du har krav på å få se hva som er oppi pakken før du evt betaler. Men normalt gidder ikke folk det og betaler før de har sett noe... Det har jeg aldri hørt om at du har lov til. Jeg skal sjekke dette med Posten idag, men om de referansene som er på siden min ikke er gode nok så vet ikke jeg. Har solgt endel på dette forumet også nå etterhvert, så du får nok svar her også snart.
skillbill Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 Dette har man lov til ja, jeg gjør alltid dette når jeg henter pakker på posten! Veldig greit egentlig, å bruke en post-funksjonær som eksternt "vitne" til en eventuell skade!
Polardego Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Skrevet Mars 18, 2009 Dette har man lov til ja, jeg gjør alltid dette når jeg henter pakker på posten!Veldig greit egentlig, å bruke en post-funksjonær som eksternt "vitne" til en eventuell skade! Ah, men der ser du. Tviler på at det er mange som titter oppi esken før de henter de ut...
Iv3rs3n Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 Har en kompis som handlet med Håkon til sin A4 og har absolutt ingenting å utsette på å kjøpe fra han. Jeg har selv også bestilt fra han.
Hoem Skrevet Mars 18, 2009 Skrevet Mars 18, 2009 Har en kompis som handlet med Håkon til sin A4 og har absolutt ingenting å utsette på å kjøpe fra han. Jeg har selv også bestilt fra han. Dette var det da meg som skrev på en kompis sin maskin ;]
Polardego Skrevet November 14, 2009 Forfatter Skrevet November 14, 2009 Vi har åpnet nytt showroom nettopp der vi viser litt deler og noen biler (ikke noen BMWer enda men det kommer så fort jeg får fingeren ut) Her er det lov å stikke innom, har ikke åpningstider men er der som regel. Kan om det er interesse kanskje arrangere et lite Bimmers treff om noen er intressert i det? Vi har også startet en facebookgruppe som er åpne for alle. I tillegg så kommer det en ny hjemmeside snart. http://www.facebook.com/home.php#/group ... 794&ref=mf Vi har også tilbud på alle FK senkesett ut året og gir dere på Bimmers 10% ekstra på disse settene. Her er noen bilder fra lokalene: http://vagner.jeje.je/bilder/PartsandRetards
ZhilleN Skrevet November 14, 2009 Skrevet November 14, 2009 Senkesett til e36 320i coupe? pris på Coilovers, og pris på uten?? Eksosanlegg til min bil, hva har du??
Polardego Skrevet November 14, 2009 Forfatter Skrevet November 14, 2009 Senkesett til e36 320i coupe? pris på Coilovers, og pris på uten??Eksosanlegg til min bil, hva har du?? Kan begynne med fjærer: Anbefaler FK HighTec. 40/40-60/40-75/50 valgfritt. Kun fjærer kr. 1490,- med dempere 3490,- (-10%) Rimeligste Coilovers er TA Technix som koster 3800,- FK starter på kr. 6500,- for Highsport. (-10%) Når det gjelder eksos så har FK noen rimelige sett til 2990,- De er rustfrie. I tillegg har jeg Supersport sine eksosanlegg der du kan skreddersy litt endestusser og sånn etter smak.
StrexX Skrevet November 14, 2009 Skrevet November 14, 2009 pris på fjører og dempere til -88 e34 520? grattis med kjempefint showrom! kult med topless, Leader og Fk golfen innendørs! ble skikkelig bra!
Polardego Skrevet November 14, 2009 Forfatter Skrevet November 14, 2009 pris på fjører og dempere til -88 e34 520?grattis med kjempefint showrom! kult med topless, Leader og Fk golfen innendørs! ble skikkelig bra! Har kun 60/40 med eller uten dempere. 1490,- uten 3490,- med. -10% da. Takk for tilbakemeldingen.
ZhilleN Skrevet November 14, 2009 Skrevet November 14, 2009 har du noen bilder av eksosen, og senkesettet??
Polardego Skrevet November 14, 2009 Forfatter Skrevet November 14, 2009 har du noen bilder av eksosen, og senkesettet?? Du vet vel hvordan et senkesett ser ut? Når det gjelder eksos så ser det jo omtrent ut som det bildet over, bare at du kan velge endestuss. Du bør jo ha en viss formening om hva du vil ha?
///FredriK.S Skrevet November 14, 2009 Skrevet November 14, 2009 Hvordan er kvaliteten på disse? Hvor mye skal du ha for slike ink frakt? - Fredrik
ZhilleN Skrevet November 14, 2009 Skrevet November 14, 2009 Ja, men hvor for jeg sett bilde av det? velge endestuss? Ja, men vil jo gjerne se hvilke endestusser jeg kan velge! Kan vel ikke være så forbaksa vanskelig vel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå