axor Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 skikkelig beist det der, så ut som om noen hadde hatt ett dårlig nach, og bestemt seg for å klaske på med fugeskum e.l på bilen, samt montere inn enn regulering mens de var igang... unnskyld hvis noen tar seg nært av det, men det håper jeg virkelig ingen gjør
EirikL Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Jeg vil også ha turboplassering som minner om insektøyne Frem med fluesmekkern.
Alex88 Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Tenkt på hva slags klær han som har fikset denne bilen går med, DÅRLIG SMAK MÅ JEG SI
S.Arnesen Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Mats høkelig sin e30 det der.... http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=1059949#1059949
sveinis Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Det bygget der er ufattelig stygt, men de gutta har virkelig peiling på motor, og massevis av guts! Målet er vel ikke akkurat å bygge noe i nærheten av originalt, men noe mest mulig originalt. Ok, det var en litt merkelig setning...
Hansh Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Det bygget der er ufattelig stygt, men de gutta har virkelig peiling på motor, og massevis av guts! Målet er vel ikke akkurat å bygge noe i nærheten av originalt, men noe mest mulig originalt. Ok, det var en litt merkelig setning... Kan jeg få foreslå unikt i stedet for å roe ned det merkelige?
Sjøbuse Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 skikkelig beist det der, så ut som om noen hadde hatt ett dårlig nach, og bestemt seg for å klaske på med fugeskum e.l på bilen, samt montere inn enn regulering mens de var igang... unnskyld hvis noen tar seg nært av det, men det håper jeg virkelig ingen gjør det ser ikke bare sånn ut. det er brukt isoleringsskum
korny Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 ikke noe "fruktfat" for og si det slik... hva faen er det for noe? er det en bmw? eller bare merket?
korny Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 kjenner du "sjøbuse" bilen? er det noe som er laga på norsk jord?
Frode D Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 kjenner du "sjøbuse" bilen?er det noe som er laga på norsk jord? Les litt lenger opp og du ser dette: Mats høkeli sin e30 det der....Mats høkelig sin e30 det der....http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=1059949#1059949
korny Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 er dette den pene grønne bmwen i starten av den siiiiiinsyke lange posten? ok. kan for alt i verden bli tøft når ferdig,
axor Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 hmm... fikk rekt meg til å lese tråden, og syns etter og ha sett på en stund, at herregud, det er ikke den mest strøkne e30en som kommer til å rulle rundt, men i helsikes.. At folk tør gå så langt utav a4 firkanten står det respekt for folkens!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå