Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

skikkelig beist det der, så ut som om noen hadde hatt ett dårlig nach, og bestemt seg for å klaske på med fugeskum e.l på bilen, samt montere inn enn regulering mens de var igang... unnskyld hvis noen tar seg nært av det, men det håper jeg virkelig ingen gjør

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

Det bygget der er ufattelig stygt, men de gutta har virkelig peiling på motor, og massevis av guts! Målet er vel ikke akkurat å bygge noe i nærheten av originalt, men noe mest mulig originalt. Ok, det var en litt merkelig setning...

Skrevet
Det bygget der er ufattelig stygt, men de gutta har virkelig peiling på motor, og massevis av guts! Målet er vel ikke akkurat å bygge noe i nærheten av originalt, men noe mest mulig originalt. Ok, det var en litt merkelig setning...

Kan jeg få foreslå unikt i stedet for å roe ned det merkelige? :wink:

Skrevet
skikkelig beist det der, så ut som om noen hadde hatt ett dårlig nach, og bestemt seg for å klaske på med fugeskum e.l på bilen, samt montere inn enn regulering mens de var igang... unnskyld hvis noen tar seg nært av det, men det håper jeg virkelig ingen gjør

det ser ikke bare sånn ut. det er brukt isoleringsskum ;)

Skrevet

hmm... fikk rekt meg til å lese tråden, og syns etter og ha sett på en stund, at herregud, det er ikke den mest strøkne e30en som kommer til å rulle rundt, men i helsikes.. At folk tør gå så langt utav a4 firkanten står det respekt for folkens!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...