Spaceout Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 Kjøpe meg en E36 328 i januar. Det er en 1998 mod som har runna 190K snart. Bilen er godt holdt og har masse utstyr. Måtte hente den i trøndelag så fikk en fin og lang kjøretur hjem til Drøbak. Bilen har hatt en eier fram til i sommer da den ble solgt til han jeg kjøpte av. Første eier var en eldre herre fra tyskland og han importerte den våren 2007. Den skal ikke ha blitt vinterkjørt før i år. Det syns etter som det er minimalt med rust på den Beklager kvaliteten på bildene men mobilkamera var alt jeg hadde etter å ha vaska og polert den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 Fin bil dette Orginal M-tech? Du som har satt på lyktene etc? Hvordan syntes du lyset i grøftelysene er? evt har du gjort noe med dem? Jeg har samme lyktene nemlig, de lyser jo ikke stort mer enn parklysene gjør (jada, i etterkant har Gs bemerket at de gir nedsatt lysstyrke ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schviiin Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 Fin bil:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spaceout Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2009 Fin bil dette Orginal M-tech? Du som har satt på lyktene etc? Hvordan syntes du lyset i grøftelysene er? evt har du gjort noe med dem? Jeg har samme lyktene nemlig, de lyser jo ikke stort mer enn parklysene gjør (jada, i etterkant har Gs bemerket at de gir nedsatt lysstyrke ) Takker Skal være orginal styling alt sammen, unntatt bakrute senker. Har ikke fått gjort noe med bilen selv enda. Selger sa han satt på de tåkelysa fordi han ville ha dempet tåkelys. Syns de passer jeg Vet ikke om jeg vil beholde M merkene. Tror jeg skal bytte til orginal merker. Takker schviiin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 Pen bil! men jeg hadde nok skiftet til originale bmw emblemer. Interiør bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 Pen denne Bortsett fra M rondeller foran og bak, lyktene og tåkelyktene. Denne får du nok mye morro med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 Pen bil! Bytte forlykter og skifta til carbon-emblemer så er du der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spaceout Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2009 endrebjanes: Takker Har ikke bilder av interiør men det er svartskinn med sports stoler og m3 ratt. Også er det full klima. Haug: Takker Får se hva jeg gjør med lykter. Er jo helt nye så tror nok de brukes til jeg får meg råd og finner noen penere. Tåkelyktene liker jeg. Lars89: Takker Skeptisk til carbon-emblemer... Takker for innspill og positiv tilbake melding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Februar 7, 2009 Share Skrevet Februar 7, 2009 Pen bil ja! Hvordan sommerfelger fikk du med bilen? Noen planer for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spaceout Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2009 Ad|os: Fikk ned ny 17" felger. mange eika med krom kant. Har ikke noen større planer utenom noen nødvendige repreasjoner som jeg må gjøre. Har en e23 som jeg driver å pusser opp som tar mye tid. E36'n er ment som bruksbil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 Utrolig nydelig bil med nydelige farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 Fin bil! Er så mange mindre pene eksemplarer der ute så man glemmer nesten hvor fin E36 coupen egentlig er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 pen denne her! møter deg i Drøbak støtt og stadig men den trenger nye lamper foran og noen andre stusser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Flott E36 coupe! få på noen skikkelig felger, litt grommere endestusser og skift emblem forann og bak til sort/hvit med carbon så er du i mål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 13, 2009 Share Skrevet Mai 13, 2009 Nydelig farge og herlig motor. Få på originale frontlykter, emblemer og 18" Beyern Mesh, så er du i mål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå