sammigun Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 Stakkars lille røde brom-brom'n.... Også stakkars 6'ern også, den måtte ut en liten tur.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^^ Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Her står min og fryser. var mye mer på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 Hvem hadde trodd at følgende bilder kunne postes fra Bergen: Tatt med mobilkamera utenfor huset hvor vi bor ca. kl. 08.15 i morges, i ca. -13(!). (Gøy bakke å rygge ned når det er glatt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wallawalla Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 Et par fra juletider: haha... likna på Toyota Prius Haha, fysj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 Min står i garasje med kupevarmer og motorvarmer =) Sjelden det er snø på den da den står på 8/5 når jeg er på jobb. Men kan hende det blir en del is som henger ned av bilen. Kjedelig med skjegg, får nesten ta bilde en dag ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gurken Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 Dette er bilder av bilene mine på søndag......BRRRRRRRRRRRRRR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 Etter 8,5 time på jobb: Dette var et sykt døgn med mye snøfall i Januar i år! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 Ikke med så mye snø på.. men men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet Februar 12, 2009 Share Skrevet Februar 12, 2009 Her er min gamle IS-bil......Catkilleren fungerte fint som brøytepog den, all snø ble kaster over bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Februar 12, 2009 Share Skrevet Februar 12, 2009 Er så sykt glad BMWen min står inne i vinter, når jeg ser alle disse bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Februar 12, 2009 Share Skrevet Februar 12, 2009 Sånn så bil min etter æ kom hjem fra ett 16times skyft på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Februar 12, 2009 Share Skrevet Februar 12, 2009 Garasje gutter, garasje! Min står nyvaska og godgjør seg i parkeringsgarasjen på jobb nå og skal listes hjem og inn i garasjen der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Februar 12, 2009 Share Skrevet Februar 12, 2009 Liten temperatur oppdatering fra Gjøvik i dag. -28 på gradestokken kl 07,00 i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Februar 12, 2009 Share Skrevet Februar 12, 2009 Har desverre ingen brukbare bilder av min når den er nedsnødd, men når jeg hadde Gt-leppe på bilen sto jeg for mye av nattebrøytinga på de lokale bensinstasjonene og parkeringsplassene her i bygda Ser det er flere her som burde søke om å få brøytetillegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Februar 15, 2009 Share Skrevet Februar 15, 2009 bilder er fra i fjor og bil er solgt nå :-/ men det var greit med plog og 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå