bad_ip Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 For å si det sånn... har lite tro på det ba skriver for tiden. At saken det handler om er riktig er det ingen tvil om, men å få riktig informasjon rundt saken klarer de ikke!! Hadde en sak for en stund tilbake som kom i ba. Der var det feil sted, feil alder, feil tidspunkt osv osv... kor får de liksom den informasjonen? Eneste som visste dette var politiet og meg. Så de har vel ringt tipstelefonen og skrevet som de ville.
bad_ip Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 Forresten.. har dere fått høre noe mer fra politiet?
Aleks Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Skrevet Februar 9, 2009 nei ikke hørt noe ennå! fikk beskjed om at vi ville få vite noe iløpet av arbeidsdagen! vet ikke kor lenge de er åpen! men de liker vel å ha oss på pinebenken! hater å leve i uvissheten!!!!!
bad_ip Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 Ok. Åsane politi som har saken? De stenger 15.00 mener jeg.
Aleks Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Skrevet Februar 9, 2009 det er de som har saken ja! men det er vel folk der hele dagen og natten tror eg! husker eg ble oppringt om kvelden i 7-8 tiden her for et par år siden da eg måtte inn i avhør som vitne en gang!
viplash Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 Jeg gjorde det samme i Tønsberg når jeg fikk min første bmw. Holdt på et par timer på en stor plass før Onkel Politi kom. De lurte på om jegkjedet meg noe voldsomt og herjet vilt rundt. Sa jeg nettopp hadde kjøpt bilen, og aldri hadde hatt bakjhuls trekkende bil, og derfor fant en stor palss med noen venner for og lære litt om hvordan den reagerte og hvordan jeg skulle reagere når jeg først fikk sladd. DE syntes det var lurt, og lurte på om jeg hadde lært nok og kanskje kunne finne på noe annet snart. For det var egentlig ikke lov og holde på sånn. men de så poenget mitt og syntes faktisk det var en smart ting og gjøre. fikk beholde lappen, beskjed om og finne på noe annet og gjøre nå, og kjøre pent videre.
Aleks Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Skrevet Februar 9, 2009 oki! men det som er saken her da er at det var folk på stedet.. disse kameratene mine! for det var en bil som kom inn der på plassen rett etter politiet hadde kjørt og dro håndbrekksladd for så å kjøre ut igjen! og bort på neste parkering for å gjøre det samme.. da kom politiet forbi igjen! dette var en bekjent av meg, som ble stoppet.. men han fikk beholde lappen pga han var aleine på plassen!!!
endre88 Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 haha laterlig hehe en lompis av meg sladdet inn på essoen i loddefjord og rundt omm med pumpene hehe og onkel p kom han fikk bare beskjed om at han måtte roe seg hahaha men noe nytt ? er det ikke noe med sånn at om saken ikke blir behandlet innen en dato så får du lappen igjen ? mener en kompis av meg fikk den igjen for di var for treig hehe
Aleks Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Skrevet Februar 9, 2009 tror de har 3 uker på seg! så kan eg få den igjen hvis eg ikke har fått noe svar! da eg snakket med de idag så skulle de gi oss en lyd iløpet av arbeidsdagen! men det har de ikke gjort! kansje for å holde oss på pinebenken! eg vet ikke! for eg prøvde å ringe de for en halvtime siden men da fikk eg kontakt med hordaland politi.. og de sa at hvis eg skulle ringe til arna & åsane lensmannskontor så måtte dette skje mellom 0800 - 1530! så eg ska ringe de så fort uret slår 0800 imåren. om eg så må sjekke atomuret! ;D
Aleks Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Skrevet Februar 9, 2009 Var en hendelse på ikea i bergen ang øvelseskjøring for en stund siden. Jobber der selv og så på kamera... kjørte ned et sånt handlevogskur og det måtte skiftes ut. Var umulig å se reg.nr Og gjett hva et sånt skur koster? Jo... 40k ! virket usannsynlig, men det eg ble fortalt... kansje du kunne snakket med grunneier der nede å hørt om vi fikk lov til å bruke parkeringen til å sladde på! det hadde vært noe.. så kan politiet bare holde seg vekke!
lloydsb Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 Var en hendelse på ikea i bergen ang øvelseskjøring for en stund siden. Jobber der selv og så på kamera... kjørte ned et sånt handlevogskur og det måtte skiftes ut. Var umulig å se reg.nr Og gjett hva et sånt skur koster? Jo... 40k ! virket usannsynlig, men det eg ble fortalt... kansje du kunne snakket med grunneier der nede å hørt om vi fikk lov til å bruke parkeringen til å sladde på! det hadde vært noe.. så kan politiet bare holde seg vekke! nei, ikke lov fordi.
DanielMK Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 uff, kjipt å høyre =/ syns ofte politiet er Vel strenge på dette med "sladding" om vinteren. F.eks på opne plasser, med NULL risiko for å treffe noe eller noen som helst, så kommer de og beslaglegger, om man såvidt ligger litt i en sving.. Jaja, lykke til ! Daniel
Galro Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 F.eks på opne plasser, med NULL risiko for å treffe noe eller noen som helst, så kommer de og beslaglegger, om man såvidt ligger litt i en sving..l Samtidig kan det være greit å huske på at det ofte er noen som eier disse plassene, og det er ikke slik at de nødvendigvis deler din sladdeentusiasme. Om grunneier ikke gjør det, har dem all rett til å nekte folk å bruke området som øvningsbane. I mange tilfeller hadde det vært formålstjenlig å ordne et "herjeområde" andre steder, slik at de som ønsket det kunne herjet fra seg langt vekk fra sure eiere og andre farer.
Torbjørn E39 Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 Politiets oppgave er jo å forhindre personskade både for de som kan komme til skade samt den/de i bilen. Har ikke noe å si at det ikke er noen andre der. Uansett hvor snedig det måtte være å bruke offentlig sted til øvelse av ferdigheter, så hører dette ikke til noe annet sted enn baner tilegnet for den slags. Har vel sett bilder der biler ligger på sia med taket godt mot senter-veggen....
Yeah_dude Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 Jeg gjorde det samme i Tønsberg når jeg fikk min første bmw. Holdt på et par timer på en stor plass før Onkel Politi kom. De lurte på om jegkjedet meg noe voldsomt og herjet vilt rundt. Sa jeg nettopp hadde kjøpt bilen, og aldri hadde hatt bakjhuls trekkende bil, og derfor fant en stor palss med noen venner for og lære litt om hvordan den reagerte og hvordan jeg skulle reagere når jeg først fikk sladd. DE syntes det var lurt, og lurte på om jeg hadde lært nok og kanskje kunne finne på noe annet snart. For det var egentlig ikke lov og holde på sånn. men de så poenget mitt og syntes faktisk det var en smart ting og gjøre. fikk beholde lappen, beskjed om og finne på noe annet og gjøre nå, og kjøre pent videre. Bra svar, akkurat sånn du skal si det Trist å lese om slike tilfeller. Jævla blånisser...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå