Hefner Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 finnes sikkert en tråd om denne før men for en pris og for ein lekker bil og ikke minst vinge sjekk også hatthylle. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2093261
EirikL Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Det er jo faktisk en bil med potensiale. På med M-plast og vekk med vingen, så er man langt på vei. Ganske fine felger hadde den også, samt den rette fronten
Ballder Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Dra av 100 lapper, så begynner det og bli realistisk.
Odd-M Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Det overrasker meg stort at selger har norsk navn.
bmw328 Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 haha 175k for den bilen der ikke sant:P kunne nok blitt fin hadde du rivd av felgene og den stygge stylinga....
jon///M Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 fronten liker jeg faktisk, men resten av det utvendige kan man kaste på sjøen denne synes jeg er rå!
Andreas1 Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Det overrasker meg stort at selger har norsk navn. Det er nå en gang slik at det er en del norskinger som har spesielle biler også, og ikke bare de som blir kalt "nye landsmenn". Pakkiser og gulinger har kanksje en tendens til å representere ytterpunktene noe mer markant, men noen/flere av dem bygger også noen sinnsykt fine biler som enhver kan misunne Ser man seg omkring går det rimelig mange fæle biler rundt omkring bygget og kjørt av folk med norsk navn
EirikL Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 175000,- for en ombygd M5 er jo selvfølgelig helt på jordet. Vi snakker fortsatt bare om en ombygd 520. Hadde ikke betalt mer enn 100000,- max for en uoriginal M5 fra 1988...
diesel_luring Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Det overrasker meg stort at selger har norsk navn. ". Pakkiser og gulinger ai ai dette blir d krig av....
jolly Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Ufattelig hvor mye rart folk gjør med bilene sine....og for noen priser de drømmer om når de har gjort alt dette rare.
Astri Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Off, den bilen ser eg alt for ofta da den går her i distriktet... E ikkje noe beauty for å sei det sånn...
Frode_E30 Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Fy faen at det går ann.. Skjønner ikke at folk kaster bort penger på stygg plastikk. Fargen var jo fæl også, sjekk høyttalerne i hatthylla
lloydsb Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 ble ikke overrasket! Mange som tror de kan kreve gull og grønne skoger får opphora biler.
Hedfelt Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Den hattehylla så jo direkte farlig ut, med det sagt skjønner jeg egentlig ikke behovet folk har for å henge ut andres smak på offentlige fora.. Blir som å skyte ubevæpnede unger i bakhodet. Er ikke akkurat irreversible endringer på bilen, så jeg ser vel egentlig ikke problematikken i dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå