Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uten vinga hadde det ikke vært så ille. Alle kan ikke ha m-tech heller :wink:

Hvis han halverer prisen så får han kanskje solgt den også :roll:

Skrevet

Smakløsheten lenge leve sier jeg bare. Hele bilen er jo fullstendig ødelagt. Den frontfangeren er så stygg at den stopper blod. Absolutt INGEN designtrekk fra det opprinnelige karosseriet harmonerer med noe som helst ettermontert jallaplast.

Skrevet

Gulinger kan ha rååå biler ;P Johnny sin M3 er fin den ;) Og er en del diverse rå biler rundt omkring, vet om flere gulinger som har AMG og M5, M3 og til og med M6. Bare så det er sagt :)

Skrevet

Mafia vettu :roll:

Neida, asiater (eller gulinger som dere kaller de :roll: ) er flinke de, og mange med god smak. Mange av de grommeste bygga i statene er det jo japser som står bak. :wink:

Skrevet

nå var det vel ikke akkurat utseende det gikk på her, var vel heller mer prisen han forlanger for denne ikke fult så flotte bilen din ;-)

175k er ALT for mye for en sånn bil..

Skrevet
Den hattehylla så jo direkte farlig ut, med det sagt skjønner jeg egentlig ikke behovet folk har for å henge ut andres smak på offentlige fora.. Blir som å skyte ubevæpnede unger i bakhodet. Er ikke akkurat irreversible endringer på bilen, så jeg ser vel egentlig ikke problematikken i dette.

LOLOL hehe ubevepna unger i bakhue! Konge sammenligning.. hehe

• 7 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...