Lars89 Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Uten vinga hadde det ikke vært så ille. Alle kan ikke ha m-tech heller Hvis han halverer prisen så får han kanskje solgt den også
Odd-M Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Smakløsheten lenge leve sier jeg bare. Hele bilen er jo fullstendig ødelagt. Den frontfangeren er så stygg at den stopper blod. Absolutt INGEN designtrekk fra det opprinnelige karosseriet harmonerer med noe som helst ettermontert jallaplast.
Thomassino88 Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 haha 175k for den bilen der ikke sant:P kunne nok blitt fin hadde du rivd av felgene og den stygge stylinga.... felgene var jo fine dem da
SpiXi Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 fronten var ikke særlig pen hadde aldri gitt så mye penger for den bilen verste var jo høytalerne i hattehylla da går det an
Robbi3 Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Gulinger kan ha rååå biler ;P Johnny sin M3 er fin den Og er en del diverse rå biler rundt omkring, vet om flere gulinger som har AMG og M5, M3 og til og med M6. Bare så det er sagt
Lars89 Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Mafia vettu Neida, asiater (eller gulinger som dere kaller de ) er flinke de, og mange med god smak. Mange av de grommeste bygga i statene er det jo japser som står bak.
badsha Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 se feks min bil:) ikke noe jalla! tralle! og feks M3ene til bruttern:) ingen mikk makk der altså!
B3KK15 Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 kunne brukt alle styling penga på ei list til bakfangern istedet.
ReO-Racing Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 nå var det vel ikke akkurat utseende det gikk på her, var vel heller mer prisen han forlanger for denne ikke fult så flotte bilen din 175k er ALT for mye for en sånn bil..
E28 TURBO Skrevet Februar 9, 2009 Skrevet Februar 9, 2009 Den hattehylla så jo direkte farlig ut, med det sagt skjønner jeg egentlig ikke behovet folk har for å henge ut andres smak på offentlige fora.. Blir som å skyte ubevæpnede unger i bakhodet. Er ikke akkurat irreversible endringer på bilen, så jeg ser vel egentlig ikke problematikken i dette. LOLOL hehe ubevepna unger i bakhue! Konge sammenligning.. hehe
Rope Skrevet September 28, 2009 Skrevet September 28, 2009 Hva het de felgene? de hadde fet kant syns jeg
Johnsen Skrevet September 28, 2009 Skrevet September 28, 2009 Hva het de felgene? de hadde fet kant syns jeg Rondell dette vell...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå