Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det bare meg som har et problem med at vær gang jeg skal ned til bilen og det har snød så er den brøyte kant langt opp på panseret på den?blir like sur vær gang. når det er plass rett ved siden av bilen og han må parkere 200 liter snø forran bilen din. skal ta et bilde av det i morgen!

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet
er det bare meg som har et problem med at vær gang jeg skal ned til bilen og det har snød så er den brøyte kant langt opp på panseret på den?

Apparently.

Tar du hensyn når du parkerer da?

Vet at brøytegutta her i området sliter med å få gjort jobben fordi folk parkere som idioter og dermed klager jo idiotene på dårlig utført jobb.

Skrevet
er det bare meg som har et problem med at vær gang jeg skal ned til bilen og det har snød så er den brøyte kant langt opp på panseret på den?

Apparently.

Tar du hensyn når du parkerer da?

Vet at brøytegutta her i området sliter med å få gjort jobben fordi folk parkere som idioter og dermed klager jo idiotene på dårlig utført jobb.

+1

De må uansett utføre jobben sin.

Skrevet

Ja. men den står parkert en plass det faktisk ikke trenger og måke en gang. er ikke vei der eller noe. og STOR plass på begge sider av bilen går fint and og legge snøen der. men han skal trøkke snøen opp og over bilen min:) jævlig koslig

Skrevet

Så du sier altså at han avslutter brøytinga på bilen din?

Og at han ikke kjører forbi og skaper brøytekant? For da gjør han en helvetes dårlig jobb :P

Skrevet
Stakkars. Prøv en dag som brøytegubbe. Kan tørre å vedde på at du ikke syntes at jobben er så enkel med alle hensyn du må ta.

Hadde brøyte dud'n lempa snø oppover bilen min gang på gang, så ville det bli enda en utfordring i rekkene av "utfordringene" han allerede har...

Noen av dem er rett og slett total retards.

Skrevet

Jeg brøyter, og tar alltid hensyn til andre biler.

Er det en bil som står feilparkert, pleier jeg ikke å brøyte der.

Virker ofte som at noen av de er surpumper, og lei av å kjøre hele natten, så de lar det gå ut over andre.

Skrevet

om det er samme regler som i oslo så er det strengt talt kun lov å parkere på en side av veien pga måking.

men hvis han uforbeholdendt lemper snø på bilen din (har sett det og) så skjønner jeg du er forbannet

Skrevet

Jeg parkerer langs en vei når jeg er i Oslo (lovlig sådan) og min erfaring er at brøytebilene viser svært stor omtanke når de brøyter forbi min bil. Småveiene i Holmenkollen er trange og smale, men allikevel er det alltid en fin og rett brøytekant forbi min bil... dvs. plogen er vendt den andre veien når de kjører forbi min bil. Jeg klager derfor ikke og vil heller gi ros for skikkelig brøyting... :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...