Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

en gang når jeg hadde e28 sto meg og en kompiss med en sånn stor skoffe og en måke og måket i over en time for og få rikka på den. jævla koslig:)

Skrevet

Var plaget med et Lysakerbasert firma som også driver med brøyting. Var så lei av dårlig måking og av store mengder snø forran min bil og kjellernedgang at jeg måtte ut å snakke til "vedkommende BRØYTER". Han svarte med å rekvirere borttauing av bilen min og klaget meg inn til boretslagsstyret. Etter mye pes å sure telefoner hjem til meg hvor jeg måtte forklare situasjonen og at en annen nabo som klagde via sjefen hans, sa han fra seg jobben til en kar fra distriktet her. ALDRI vært brøyta bedre enn nå.

KAKA tok ei nabokjerring som sto i en time å kastet snø på bilen min å ødela frontruta skikkelig med spaden. Det kostet meg 3500 på Hurtigruta Car glass med %er og vennehjelp. :evil: Hun ble observert av naboen min. Vet ikke helt om Kjæ...f.... skal få reaksjoner eller ikke.

Det MORSOMME er at samma J:::: F;;;; kom å spurte meg om jeg kunne skifte vindusviskermekanisme på Colten hennes svart to uker før. Svarte humoristisk at jeg skrudde nok bil som det var og hadde nok å gjøre med egen bilpark, men at hun var velkommen til å spørre flere ganger siden jeg kunne si nei. Ikke hilst på meg siden. Men jeg tror jeg bare skal kjøpe meg husfred i rekka hvor jeg bor å heller drømmespare til eget hus å garasje :lol: mens jeg synger duet med Wenche Myhre :wink:

Pedro

Skrevet

En kamerat på besøk i går kveld ble delvis brøytet inne og hovedsaklig parkert inne.. han hadde parkert helt på enden av en rekke biler og bak han var det en utkjøring. Det gav åpenbart en varebil fullstendig beng i så han hadde plutselig 30-40cm brøyte kant på ene siden, grøft på andre siden, bil foran og bil bak.

Gutta spurte så brøytesjåføren som holdt på om han hadde en spade de kunne få låne noen minutter.. resultatet var at han presisjonsmåkte bilen ut og spadde ut resten for hånd (!).

Så all kudos til gutta i ISS vertfall, det var helt rått å se på. Innen jeg fikk på meg klær for å hjelpe til var han ferdig.

Så nei, ikke alle brøytefolka som er så gale ;)

Skrevet
er det bare meg som har et problem med at vær gang jeg skal ned til bilen og det har snød så er den brøyte kant langt opp på panseret på den?blir like sur vær gang. når det er plass rett ved siden av bilen og han må parkere 200 liter snø forran bilen din. skal ta et bilde av det i morgen!

Du må jo være fritatt for å tenke!? Hvor i all verden skulle de gjøre av snøen, og hva skulle du gjort om det ikke var noen som brøytet veiene?

Skaff deg garasje du, eller kjøp deg en spark!

Skrevet
er det bare meg som har et problem med at vær gang jeg skal ned til bilen og det har snød så er den brøyte kant langt opp på panseret på den?blir like sur vær gang. når det er plass rett ved siden av bilen og han må parkere 200 liter snø forran bilen din. skal ta et bilde av det i morgen!

Du må jo være fritatt for å tenke!? Hvor i all verden skulle de gjøre av snøen, og hva skulle du gjort om det ikke var noen som brøytet veiene?

Skaff deg garasje du, eller kjøp deg en spark!

8-[

Han har i såfall godt selskap i den klassen...

Skrevet

En venn av meg kjører traktor og brøyter masse fortiden. Er det noe han er spessiellt forsiktig med så er det biler! Passer veldig godt på å endre stillingen på utkastet til freseren sin ofte, ettersom biler er parkert. Er ikke gøy for en brøyter å finne ut at det var grus i snøen som ble spyttet ut på alle bilene i gata.

Men har for alldel sett enkelte som gir blanke F**n.

Skrevet

Tror ikke, men vet at mange selskaper har ligget lavt i anbudene og blitt tatt på senga bokstavelig talt med dette forholdsvis store snøfallet som har kommet nå. Vet at BK bedrift mistet mange kunder til underbydere i fjor. Bla min arbeidgiver som ville spare. Nå må vi tilbake til en dyrere anbyder og har hatt endel konflikter da ansatte har blitt forbannet over å skulle måtte måke seg fram til arbeidsplassen kl 07 om morgenen. Har så godt som vært snøfritt her i Asker og Bærum fram til januar, minus et snøfall i desember av betydning. Firmaet jeg snakkerom er stort, men hadde ikke utstyr til å ta såppas store områder. Hadde til i går ikke fres. Ny brøytemann og fres gjorde susen. Nå er det helt topp her å han er forsiktig og omgjengelig.

Pedro

Skrevet

hehe. her er det ikke noe brøyte firman opplegg. bor på en liten plass og her brøytærn Pilten, ingen vet vel hva han heter. men vi kallern pilten. men skal få knipsa et bilde så dere skjønner hva jeg mener. hadde det vert en liten brøyte kant så ok. men han presser den snøen så har og jævlig forran bilen og over hele panseret og den er god og stiv så nesten umulig og få fjærna. men trur nokk den stokken skal få stoppet han:)

Skrevet

Eg har brøytet litt no. Er ganske fersk innenfor brøyting. Men mener det må være godt gjort å få so mykje snø som eg får intrykk av her oppå panseret på en bil.

Men skal vi ta hensyn til alle innkjørsler går det laaaaaang tid å bli ferdi. Heldigvis er vi vant til snø på vestlandet, å folk er for det meste klar over at veien må brøytes om det så må bety en liten brøytekant.

Skrevet

Muttern har en 2004 MB 240 CLK, og den mangler speil og lakk på venstresiden... Og hun stod riktig parkert, helt inntil fortauet... Tillegg har det begynt å ruste pga saltstrøinga som drites ut bak brøytebilen... Risa får nok en fet regning i posten denne uka ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...