Gå til innhold

Hvilket forsikringsselskap bruker du?  

114 stemmer

1. 1. Hvilket forsikringsselskap bruker du?

• Gjensidige
      63
    • Vesta
      5
    • If
      25
    • Sparebank 1
      6
    • Vital
      1
    • Storebrand
      1
    • Andre
      14

Anbefalte innlegg

Skrevet
Noen som vet om jeg 21 år for forsikret en e34 M5 eller? :)

Du får jo alltids forsikret den, men prisen blir nok latterlig høy...

Det er vel slik at de ikke kan nekte deg å forsikre noe?

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

vet ikke om de kan det, vurderte å ringe de, for jeg har 40% bonus og tenkte bare delkasko! Har hatt mange biler hos det forsikrings-selkapet jeg bruker nå så tenkte kankje det ikke ble en helt skyhøy pris..

Skrevet
Har IF bannlyst bmw med stor motor eller?
Noen som vet om jeg 21 år for forsikret en e34 M5 eller? :)

Tror IF har det ja, ringte å hørte på en M5 e34 hos IF (de jeg har nå). Men nei, ikke sjangs :P

Ringte gjensidige.. 11 000 med Delkasko..

22 år, 60% bonus.

Betaler 5400 for 94 320 Cab, 16000km. Delkasko. Ikke så gale!

Så ble min far oppringt av storebrand i sist uke, da kunne de tilby han, meg, min bror, søster osv 30% ekstra bonus, altså, full bonus på meg! :)

Så der skal jeg ringe å høre på mandag!

Skrevet
vet ikke om de kan det, vurderte å ringe de, for jeg har 40% bonus og tenkte bare delkasko! Har hatt mange biler hos det forsikrings-selkapet jeg bruker nå så tenkte kankje det ikke ble en helt skyhøy pris..

Den første prisen du får er sjeldent den du ender opp med, forsikring må forhandles frem til en overkommelig pris i de fleste tilfeller. Så det er viktig å nevne at du har vært trofaste mot de lenge osv osv, men om de ikke klarer å gi en god pris så må du gå ett ennet sted.

Pass på å sjekk opp priser i ett par andre selskaper først, så vet du om prisen du får hos ditt selskap er bra elelr dårlig... :)

Skrevet

Bare jeg finner ut hvilken bil det blir i sommer skal jeg ta turen til de, kjenner godt han som har med bilforsikring her oppi på Gjensidige.(en av de tingene som er fint med å bo på landet hehe)

Har tross alt hatt 4 biler forsikret hos dem iløpet av 4 år da, ene bilen nesten 3 år til sammen de andre i litt mindre perioder. Har også en pensjonforsikring og ulykkesforsikring hos dem så jeg har noe slå i bordet med ja :D hehe

Skrevet

Har også alltid fått billigst forsikring hos Gjensidige.

For min del har det lønnet seg å bare mase litt ekstra på de så har de gått gjennom alle muligheter for å få ned prisen.

Har 40% bonus, NAF-medlemskap, min samboer er Tekna-medlem, 2 andre forsikringer hos dem og er 24 år, betaler nå til sammen for begge BMW'ene med kasko uten leiebil kr. 10 800!

Har da 8000 i egenandel på hver av dem (reelt bare 4000 pga. NAF) og kjørelengden er inntil videre kun 8000 km (520i) og 16000 km (320i) fordi jeg skal sette dette opp når jeg ser hvor mye hver av de blir kjørt.

Dette var ærlig talt så billig at jeg ringte Gjensidige for å spørre om noe var feil, slik at jeg ikke skulle få en kjempe restbetaling en gang i fremtiden, men alt var visst riktig.

I 2008 betalte vi vel kr. 15000 for kun 520'en med 25000 km kjørelengde, 12000 i egenandel (8000 med NAF) og 30% bonus, altså vel 3000 mer enn vi nå gjør for to biler i samme selskap.

Vet ikke annet enn at jeg er godt fornøyd! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...