Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Da ble det bestillt T367 Silver i 8" og 9"-19, med Kuhmo dekk. Disse gleder jeg meg til å kunne hente altså :D Måtte denne drittsnøen smelte bare smelte fort :roll:

Konteineren kom idag med T367 :wink:

• Svar 580
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Skaffer dere rondell 10x17 og 8,5x17 til min e30m3? (5x120)

Nei desverre :cry:

aaa ok, dei 18 kan jeg jo også muligens bruke. Vet du om k-sportene går inni (330mm) med tanke på at caliperen bygger en del ut, at den ikke tar borti eikene på felgen?

Skrevet
hei, fikk katalogen deres i dag. Bestilte i går, så raske er dere :applause:

Lurte på hvor mange mm er kanten på T815/S01 felgen? og hva dekk som er med i pakken deR? :)

Lurer fortsatt på det samme :P

Skrevet
Da ble det bestillt T367 Silver i 8" og 9"-19, med Kuhmo dekk. Disse gleder jeg meg til å kunne hente altså :D Måtte denne drittsnøen smelte bare smelte fort :roll:

Konteineren kom idag med T367 :wink:

Peeent, da er de vel i Oslo til uka håper jeg :D Service er dere gode på, spør du meg :wink:

Skrevet

Jeg har lest igjennom her nå men lurer på om de Magnum felgene med sølv kant hvor brei er den? Trenger og passe på E36 med 40/40 senk. Tror de passer rett på uten og gjøre noe?

Skrevet
Jeg har lest igjennom her nå men lurer på om de Magnum felgene med sølv kant hvor brei er den? Trenger og passe på E36 med 40/40 senk. Tror de passer rett på uten og gjøre noe?

Står i katalogen ned til venstre :wink:

Ang passer rett på , ; hvis du skal ha 9,5 bak kan det være det blir litt trangt.

prøvde de på en E-36 coupe orginal og det var ikke mere plass en du må ha men tøft var det :D

Skrevet
Er det akkurat slik desse GS silveblade ser ut? jeg mener da med 8 bolts hull?

det var ikke dette bildet som var på nettsiden før...

huy9jh52cw6imvkimi8a.jpg

De ser slik ut på 4*100mm

Det første bilde som ble lagt ut er av 5 bolts felgen.

Nå ble jeg skuffet, hadde tenkt å bestille disse til E30 men de ser jo ikke noe bra ut meg dobbel boltsirkel :(:(

Skrevet

Står i katalogen ned til venstre :wink:

Ang passer rett på , ; hvis du skal ha 9,5 bak kan det være det blir litt trangt.

prøvde de på en E-36 coupe orginal og det var ikke mere plass en du må ha men tøft var det :D

Kunne du ha nevnt noen får meg som kan passe rett på for meg? Tusen takk for alle svar.

Skrevet

HEI

TENKTE AT DERE KUNNE FÅ SI DERES MENING OM DISSE TO FELGENE SOM JEG VURDERER OG TA INN.

HAR INGEN AKKURATT PRISER ENDA MEN VIL LIGGE PÅ TILSVARENDE ANDRE I FELGPROGRAMMET VÅRES :D

17-18" 5 BOLT MULIG 4? ALLE ET

e96fdtbnlkpwvh5o1jn2.jpg

18-20" KUN 5 BOLT FLESTE ET

n2wumkqtv57vtdl8l4d5.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...