E30Frelst Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2009 Tror ikke du trenger å dra til Stavanger for å få litt forandring i livet. Flytt til Elverum, så har du kommet langt. Nok av strø her også... Haha, men du må for all del ikke anbefale Håvard Falck å flytte til østlandet, DET er drittplass det! Hehe, jeg bor en time unna Elverum jeg da bodd her i snart 2 år Har bodd på nesodden i 17 år Så yeas, forandring yes please Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A1eks Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Flytte fra en plass på østlandet til en annen er som å tørke seg i ræva før en har drete, helt idiotisk, noe slikt jeg mente:P En hard helg har tydeligvis sine virkninger i påfølgende uke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2009 Flytte fra en plass på østlandet til en annen er som å tørke seg i ræva før en har drete, helt idiotisk, noe slikt jeg mente:PEn hard helg har tydeligvis sine virkninger i påfølgende uke.. JA!! Fra Nesodden til dette hølet jeg bor nå, værste jeg har gjort noen gang,! Men nå skal det satses på Olje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Flytte fra Østlandet til Stavanger er det samme som å drite seg selv i trynet da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2009 hehe, Mads.. Been there? : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Syns det var en del negativt som ble sagt om Stavanger her, ikke at jeg liker byen eller no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2009 Jeg skal dit, og jeg gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Nei, faktisk ikke. Men jobben min har kontrakt på dobbeltspor (jernbane) Sandnes - Stavanger, så jeg skal nok dit om ikke så alt for lenge. Har fått høre åssen det er der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A1eks Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Flytter du raskt nok, kanskje du blir med på løsrivelsen fra resten av Norge. Du ser, Vestlandet har en plan om å nykke seg løs fra basillen, også kjent som "resten av Norge" Hvor i Stavanger er det du skal bo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Februar 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2009 Nei, faktisk ikke. Men jobben min har kontrakt på dobbeltspor (jernbane) Sandnes - Stavanger, så jeg skal nok dit om ikke så alt for lenge. Har fått høre åssen det er der. åh, skjønner : ) møtes sikekrt endel da Flytter du raskt nok, kanskje du blir med på løsrivelsen fra resten av Norge. Du ser, Vestlandet har en plan om å nykke seg løs fra basillen, også kjent som "resten av Norge" Hvor i Stavanger er det du skal bo? hehe, såppas Jeg har ikke sett etter noe enda, men jeg skal nok ordne noe fort som rakkern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A1eks Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Hvis du ikke helt bryr deg om hvor du bor, kan du lett skaffe deg leilighet til en billig penge, da vil du sannsynlig bosette deg på Storhaug. Enten det, eller litt utenfor byen, type Rennesøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Var da veldig mye negativt som ble sagt om Stavanger her da Synes forsåvidt det er en grei plass jeg.. Nå har jeg faktisk ikke vert i Oslo da, så jeg kan ikke sammenligne med det. Men synes i grunnen det er greit her.. Som nevnt tidligere. Er MASSE bmw'er her Hvilken type jobb er du ute etter? Hva som helst eller noe spesifikt?.. Hvor mange %? (Fulltid? deltid? Helgejobb?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Hvis du ikke helt bryr deg om hvor du bor, kan du lett skaffe deg leilighet til en billig penge, da vil du sannsynlig bosette deg på Storhaug.Enten det, eller litt utenfor byen, type Rennesøy Rennesøy vil du IKKE bo på.. Er jo ikke akkurat lokalt da Storhaug kan vel sammenlignes med grennland tenker jeg? Bare i mindre format? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnleif Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Har du truck sertifkatet tror jeg det går greit. Ta kontakt med et utleiebyrå eller direkte med andre slelskaper. Vet der er mangen som har/går på petroliumslinja jobber på norsea i tananger. De jobber deltid. Velkomen skal du være til stavanger. Et stort pluss er jo att vi er en ganske stor lokalklubb (bmw)med treff den første onsdagen i vær måned. Mvh Gunnleif Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 Stavanger er da en trivelig by det? Jevnlig innom i forbindelse med jobben og litt ellers, og dialekten er det vel ikke noe galt med? Skal forresten til Stavanger helgen 20-22 feb., noe morsomt som skjer da? Aldri prøvd selv, men hørt utelivet skal være bra i Stavanger (det meste er bedre enn Bergen på det området), og man slipper å bli nedrent av horer midt i sentrum, men det har vel kanskje kommet seg nå i Oslo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg