Gå til innhold

****snøbilder fra arendal side 1****

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 112
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jaha? Det var det veldig og bitter vi var idag da?

hvis du enda ikke har fått med deg at jeg bor i grimstad i ukene, så er du TREIG! ;-)

Ikke for å være negaiv eller noe Mysild, men heller ikke jeg visste at du bodde i grimstad. Så er ikke alle som vet det og vil ikke påstå at jeg er "treig". Spinx kunne vel heller kanskje ikke vite at du bodde der, og kan heller ikke se noe i denne tråden hvor det står at du bor der. Såe :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du enda ikke har fått med deg at jeg bor i grimstad i ukene, så er du TREIG! ;-)

Ikke for å være negaiv eller noe Mysild, men heller ikke jeg visste at du bodde i grimstad. Så er ikke alle som vet det og vil ikke påstå at jeg er "treig". Spinx kunne vel heller kanskje ikke vite at du bodde der, og kan heller ikke se noe i denne tråden hvor det står at du bor der. Såe :wink:

hehe... jo, marius vet det... har snakket med han mange ganger... er jo fra samme by, og han har svart på mange tråder der jeg bla har skrevet det... ;-) og han vet at jeg går på skole her ;-)

du er jo fra en HEEELT annen plass... så ikke lett for deg å vite... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... jo, marius vet det... har snakket med han mange ganger... er jo fra samme by, og han har svart på mange tråder der jeg bla har skrevet det... ;-) og han vet at jeg går på skole her ;-)

du er jo fra en HEEELT annen plass... så ikke lett for deg å vite... ;-)

Oja :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dessuten!

trådnavn:

photoshoot i grimstad på onsdag!

tenkte å møtes i 7-8 tia på kvelden, og finne en fin plass å ta litt bilder! :-)

"hyggmaister" hvorfor ikke i krsand?"

jeg: jeg bor i grimstad mandag-fredag ;-)

I want 2 men skal på jobb :(

^^ man må vel lese litt i tråden før man bare svarer? :-P hehe

*kremt* EID spinx! :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe jo jeg vet du går på skole der,men andre folk fra andre plasser enn grimstad kan kjøre 30-60min får og komme der hvorfor ikke heller ta det i kristiansand mye penere her mener jeg. Eller f.eks vente til du skal til greipstad igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dessuten!

trådnavn:

photoshoot i grimstad på onsdag!

tenkte å møtes i 7-8 tia på kvelden, og finne en fin plass å ta litt bilder! :-)

"hyggmaister" hvorfor ikke i krsand?"

jeg: jeg bor i grimstad mandag-fredag ;-)

I want 2 men skal på jobb :(

^^ man må vel lese litt i tråden før man bare svarer? :-P hehe

*kremt* EID spinx! :-P

Står vel foresten under bildet ditt til venstre også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...