Spinx Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 Hvorfor ikke bare ta kr sand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2009 Hvorfor ikke bare ta kr sand? vet du hva, det gidder jeg ikke svare deg på en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Februar 12, 2009 Share Skrevet Februar 12, 2009 Jaha? Det var det veldig og bitter vi var idag da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2009 Jaha? Det var det veldig og bitter vi var idag da? hvis du enda ikke har fått med deg at jeg bor i grimstad i ukene, så er du TREIG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Februar 12, 2009 Share Skrevet Februar 12, 2009 Jaha? Det var det veldig og bitter vi var idag da? hvis du enda ikke har fått med deg at jeg bor i grimstad i ukene, så er du TREIG! Ikke for å være negaiv eller noe Mysild, men heller ikke jeg visste at du bodde i grimstad. Så er ikke alle som vet det og vil ikke påstå at jeg er "treig". Spinx kunne vel heller kanskje ikke vite at du bodde der, og kan heller ikke se noe i denne tråden hvor det står at du bor der. Såe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2009 Jaha? Det var det veldig og bitter vi var idag da? hvis du enda ikke har fått med deg at jeg bor i grimstad i ukene, så er du TREIG! Ikke for å være negaiv eller noe Mysild, men heller ikke jeg visste at du bodde i grimstad. Så er ikke alle som vet det og vil ikke påstå at jeg er "treig". Spinx kunne vel heller kanskje ikke vite at du bodde der, og kan heller ikke se noe i denne tråden hvor det står at du bor der. Såe hehe... jo, marius vet det... har snakket med han mange ganger... er jo fra samme by, og han har svart på mange tråder der jeg bla har skrevet det... og han vet at jeg går på skole her du er jo fra en HEEELT annen plass... så ikke lett for deg å vite... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Februar 12, 2009 Share Skrevet Februar 12, 2009 Jaha? Det var det veldig og bitter vi var idag da? hvis du enda ikke har fått med deg at jeg bor i grimstad i ukene, så er du TREIG! Ikke for å være negaiv eller noe Mysild, men heller ikke jeg visste at du bodde i grimstad. Så er ikke alle som vet det og vil ikke påstå at jeg er "treig". Spinx kunne vel heller kanskje ikke vite at du bodde der, og kan heller ikke se noe i denne tråden hvor det står at du bor der. Såe hehe... jo, marius vet det... har snakket med han mange ganger... er jo fra samme by, og han har svart på mange tråder der jeg bla har skrevet det... og han vet at jeg går på skole her du er jo fra en HEEELT annen plass... så ikke lett for deg å vite... Oja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2009 dessuten! trådnavn: photoshoot i grimstad på onsdag! tenkte å møtes i 7-8 tia på kvelden, og finne en fin plass å ta litt bilder! "hyggmaister" hvorfor ikke i krsand?" jeg: jeg bor i grimstad mandag-fredag I want 2 men skal på jobb ^^ man må vel lese litt i tråden før man bare svarer? hehe *kremt* EID spinx! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2009 Oja glemte en ting... dere heter begge marius hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Februar 12, 2009 Share Skrevet Februar 12, 2009 Hehe jo jeg vet du går på skole der,men andre folk fra andre plasser enn grimstad kan kjøre 30-60min får og komme der hvorfor ikke heller ta det i kristiansand mye penere her mener jeg. Eller f.eks vente til du skal til greipstad igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2009 ja, men når jeg er hjemme jobber jeg jo bare vettu kjeder jo ræva av meg i grimstad hehe... ^^ dessuten er folk fra krsand så kjipe... mange sier de skal komme, men få gjør det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Februar 12, 2009 Share Skrevet Februar 12, 2009 hehe ok sånn det henger sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Februar 12, 2009 Share Skrevet Februar 12, 2009 dessuten!trådnavn: photoshoot i grimstad på onsdag! tenkte å møtes i 7-8 tia på kvelden, og finne en fin plass å ta litt bilder! "hyggmaister" hvorfor ikke i krsand?" jeg: jeg bor i grimstad mandag-fredag I want 2 men skal på jobb ^^ man må vel lese litt i tråden før man bare svarer? hehe *kremt* EID spinx! Står vel foresten under bildet ditt til venstre også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2009 hehe ok sånn det henger sammen. jepp noen fler som kommer btw? Står vel foresten under bildet ditt til venstre også... ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luftwaffel Skrevet Februar 13, 2009 Share Skrevet Februar 13, 2009 Blir det grimstad eller arendal, har vi kommet frem til det? :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå