Gå til innhold

Innpress/Offset/ET - Alt du trenger å vite!


-Anders-
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Har et sett med orginale bbs Lm felger på hånda. Detter er 8,5x17 med et 13.

Har kopi felger fra GS( tror jeg) Er LM felgene dette også. Foran 8x17 et 35, bak 9,5x17 et 48. Bak så subber det i innerskjermen.

Lurer da på om disse kommer til og passe?, Noen som har erfaring med et 13?

Sån jeg har forstått dette så kommer disse felgene til og bygge ut over så vil kanskje få problemer med at det subber i uterskjerm?

Skal sitte på en BMW E36 M3.

Mvh Areboy:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hallo. Om jeg bruker 245/35-17 på 10" brei felg og 215/40-17 på 8,5" brei felg vil jeg da få lik "strekk" både foran og bak? Klar over at det ikke er noe killer strekk, men det jeg er ute etter. Rulleomkrets vil jo være lik foran og bak med denne dimmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Hei! lurer på å gå i innkjøp av 8,5-10x17" til min e46. ET på felga er et20 å et15. Vil det i det heiletatt passe selv med spacer? Planen er å skamsenke bilen å få felga uti hjulbua. Litt "stance- look" :)

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

Tar opp denne tråden! :) Noen har forslag til ET (Inpress) på Bmw e91 Lci framme og bak? Har felger som er ET45 20" 8.5". Og må uansett ha spacere. Noen som vet hvilke inpress man kan ha maksimalt for at det skal se pent ut og at det ikke subber bak men ligger helt uti kanten ? Er vell ET31 det står i vognkortet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Jeg ser etter nye sommer og vinterdekk med felg til facelift E61 x-drive.

På denne er vel original innpress 43mm? Kjenner noen til hvorfor det ikke er det samme innpress som på vanlig E61, 20mm?

Kan jeg montere bredere dekk bak eller blir det bare tull med rulleomkretsen og x-drive?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...