Frode_E30 Skrevet September 25, 2009 Skrevet September 25, 2009 Har du ikke fjerne asfaltmattene i bilen? Jeg fjerna 30kg med asfalt i min..! Nå får du værtfall tiden til å sette sammen motor og sprut og slikt siden du satser på 2010 sesongen istedet. Årets sesong er jo over så.. Har kjørt en del med min i det siste. Helt sykt rå bil egentlig, men det sykeste er nok diffen min, den er kanonrå!! Skulle lagt ut litt film så hadde du nok fått pågangsmot ja!!
m20b25turbo Skrevet September 25, 2009 Forfatter Skrevet September 25, 2009 rayman, det var trangt å komme til, men det gikk! blir litt "feil" vinkel på sveisrøret men det ble bra... må si at det er ikke såå trangt som det ser ut til på bildet! såg bra ut det buret du ser på, blir det halv eller hel bur da? frode, har ikke skrapet asfalt matter nei (utrolig kjip jobb) hva er den enkleste måten å få disse ut på? varmepistol som er trikset eller? motoren er jo så og si ferdig, værre med oppkoblingen av dataspruten, dette er ikke min sterkeste side akkurat.. legg opp noen filmer av bilen din, det er ikke et spørsmål, det er en ordre! trenger ikke å være 250+km/t men bare noen pådrags filmer, blir aldri nok e30turbo filmer! jeg trenger litt motivasjons booster hvor mye trykk kjører du på nå? hva viser EGTn?
Rayman Skrevet September 25, 2009 Skrevet September 25, 2009 Ok ja har sånt smått begynt og planlegge byggingen av bure, har det liggende klart blir vel ganske likt ditt fullt bur med noe forsterkningsør rundt om. De fremste røra går gjennom dashbordet så vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det der enda..
Frode_E30 Skrevet September 27, 2009 Skrevet September 27, 2009 frode, har ikke skrapet asfalt matter nei (utrolig kjip jobb) hva er den enkleste måten å få disse ut på? varmepistol som er trikset eller? motoren er jo så og si ferdig, værre med oppkoblingen av dataspruten, dette er ikke min sterkeste side akkurat.. legg opp noen filmer av bilen din, det er ikke et spørsmål, det er en ordre! trenger ikke å være 250+km/t men bare noen pådrags filmer, blir aldri nok e30turbo filmer! jeg trenger litt motivasjons booster hvor mye trykk kjører du på nå? hva viser EGTn? Kan se om jeg får filmet litt ikveld. Regner så sykt mye her så det blir bare hjulspinn da.. Kjører på 0.9-1bar nå. Den går bra og ligger på max 860 grader EGT. Det er jo fortsatt litt høyt, men myye bedre! På asfaltmattene er det varmepistol som er tingen! Varm godt over heleplata og dra det rett av, utrolig enkelt. Tar hele bilen på en halv time! Bare si fra når spruten skal kobles så hjelper jeg deg step-by-step, eller du kan få hjelp fra eivind som solgte deg sprutet. Så lenge du er nøye og kan bruke en loddebolt/loddelighter så er det null problem.
FTE Skrevet September 27, 2009 Skrevet September 27, 2009 Dritheftig prosjekt! Dette er en E30 som kommer til å bli FET når den blir ferdig tror jeg Må innrømme at jeg snuser litt på turbo-bygging selv nå
m20b25turbo Skrevet September 27, 2009 Forfatter Skrevet September 27, 2009 frode, skal fyre opp varmepistolen jeg, er jo nesten litt flaut at disse ikke er tatt ut enda ja, en liten film skader ingen jeg får se om jeg kobler opp dataspruten og legger opp nytt ledningsnett selv, men blir vell ikke før til slutten av vinteren med dette tempoet FTE, takker så meget, håper den blir litt stilig til slutt, selv om denne ikke blir til pynt da, ser vell denne mer i sandfella på våler enn på utstillinga, så det blir vell en finish derretter også tøft prosjekt du holder på med, e30 din blir STRØKEN!
m20b25turbo Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2009 tool-nes takk for det nå er ALT av asfaltmatter fjærnet,lyddemping i C-stolpen, taktrekket er fjernet og isolasjonen i taket er skrapet ut. framruta og bakruta er tatt bort og alt av listverk på bilen. M-tec2 frontet sitter som hånd i hanske etter å ha laget nye fester til den. er ikke lenge til jeg kan begynne å lakkere nå! nå venter jeg på buret fra pedersen-racing skal komme og motoren min fra autotrim med nye stempler, dette skal komme i neste uke
Jørgen-Fastbmw Skrevet November 1, 2009 Skrevet November 1, 2009 Detta ser lovende ut, blir fint med ny maling skal du har komplett m-tech 2 eller ?
m20b25turbo Skrevet November 1, 2009 Forfatter Skrevet November 1, 2009 takk for det jørgen-fastbmw. nei, blir m-tech2 front, m-tech1 bakende,m3 vinge med carbon flapp og ingen sideskjørt, for jeg synes det blir mer clean look uten side skjørt! (har m-tech1 sideskjørt om noen vil ha de for en billig penge) så har jeg lyktsenkere, men vet ikke om jeg skal bruke de eller ikke. noe av det jeg har gjort i det siste er å tilpasse og sveise inn resten av velteburet mitt, så nå er det helbur. veldig fornøyd med hvordan passformen ble. hadde planer om å ha kryss i døråpningen, men med det så hadde jeg faan ikke kommet meg inn hehe.. så har jeg sveiset en "plattform" til k-sport håndbrekket slik at det står plant og har solid nok bunndel så det tåler at jeg river litt hardt i det når jeg skal få ut rævva på e30n! ikke helt ferdig på bildet. måtte gjøre det slik for å få håndbrekket bredt nok slik at det ikke blir så langt unna rattet og ikke kommer i konflikt med girstangen! mener dette var den beste løsningen til mine krav om plassering. crossfred reagerte på dette 1
bergeee Skrevet November 11, 2009 Skrevet November 11, 2009 gjennomført prosjekt! her skal jeg flølge med;)
Frode_E30 Skrevet Mars 13, 2010 Skrevet Mars 13, 2010 Fikk du noe arbeidslyst igår eller? Dro på litt i tunnellen da vi kjørte fra orkanger, flasha som faen i fotoboksen! Etterpå ringte sigurd og sa at du nevnte det var fotobokser der.. Merk etterpå
m20b25turbo Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Skrevet Mars 21, 2010 Rayman: ja, nå er det full fart på prosjektet, jeg har vell tatt meg "litt" for god tid i vinter Plutselig så gikk det opp for meg at jeg ikke har sååå god tid som jeg selv ønsket å tro Men jobber på spreng for å bli ferdig til sommeren nå Du er vell så og si klar eller? Frode_e30: jepp, man får motivasjon av å høre lyden av en kvass M20 turbo i dynapacken hahaha, sa fra til kompisen din under bremsinga om at det er 1 fotboks påvei til byen og det er i den første tunnellen! Dette var det siste jeg sa til kompisen din før jeg dro hjem! Hvor stor fart hadde du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå