Gå til innhold

Paulus E30 S54 Turbo Black Stealth Edition :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er e36 3,2 girkasse og mellomaksling, den bakre delen blir spleiset med 325i mellomaksling for å passe den store e30 diffen og 325i stikkasklinger. 325i bakstilling tåler mye hjuling, dette vet jeg for jeg har kjørt dette på khumo v70a slicks hjul med 616whp i 2 sesonger :) gjort endel rivstarter med launch controllen :)

Dette er oppsettet jeg skal kjøre med i sommer, neste år blir det grovere deler for da skal jeg ta ut dobbelt så mye effekt så da må det helt sikkert grovere saker til ;)

Skrevet

Samme her, 325 bakstillinga mi funka som fy den. Blei forbanna da eg bomgira i sommar, så blei rivstart på 4 gir + + + myyykje cluthing og rivstarter på 2 og 3 gir, er ikkje slark i knutene enda :P

Skrevet

Fy svarte, hadde eg hatt den mengda med pengar hadde eg sendt min til dokke også!! Strøkent PLUSS :)

Skrevet

Anders: vi gutta krutt kommer innover i morgen kveld, bare følg svart sporan te ola så finner du oss :lol:

Ole: JAAS gutta har gode priser på custom arbeid, så det er overkommelig for en normal lønnet person dette.

anbefaler alle som vurderer noe slikt å ta kontakt med de :D

Joamikk: takk for det :applause::D

• 1 month later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...