Gå til innhold

Hvilket bilmerke plager deg mest i trafikken?  

85 stemmer

1. 1. Hvilket bilmerke plager deg mest i trafikken?

• Japanske biler (toyota,mazda,subaru,nissan o.l)
      20
    • Franske biler (peugot,renault o.l)
      19
    • Engelske biler (er bare mini jeg kommer på i farta)
      0
    • Svenske biler (koenigsegg er ikke relevant,men volvo og saab)
      9
    • Russiske biler (lada,og nye lada(samara))
      1
    • Amerikanske biler (chevrolet,dodge,am.ford chrysler)
      6
    • Koreanske biler (kia,hyundai,daewoo(små nyere chevy er også daewoo))
      21
    • Tyske biler 1 (ford,opel vw)
      4
    • Tyske biler 2 (bmw,audi,mercedes(porsche))
      4
    • Italienske biler (fiat,alfa romeo)
      2

Anbefalte innlegg

Skrevet

En tråd i ren frustrajon.

Hvem plager deg i trafikken?

Altså,plager toyota deg,så er det mest relevant å tenke på vanlige biler,som feks auris og avensis,og ikke supra,siden det er så utrolig få av disse.

Sleng gjerne ut meninger(blås ut frustrasjoner).

Sikkert flere bilmerker jeg kunne tatt med,men man må jo begrense seg litt.

Merk at tyske biler har fått 2 alternativ,pga at de har biler(som i mine øyne) stiller i 2 forskjellige klasser.

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet

I mine øyne stiller Audi i en egen klasse som versting, men Mercedes hadde ikke akkurat blitt feil i samme gruppe.

BMW synes jeg ikke hører til i samme gruppe siden de er mye flinkere til å få med seg at det finnes andre på veien!

2. stemmen min går til alle små japanske biler.

Skrevet

Audier og Mercer - uten tvil... den evige kampen mellom oss og de... ALLE tror de har DEN bilen, enten det er BMW, MB eller Audi, og alle skal konkurrere på offentlige veier bare for å føle at valget av bilen deres er den rette... Uff!

Dessuten så har du engelske biler som Triumf, Lotus, Rolls Royce, Morgan o.l. men de fleste er veteraner, og dermed dømt til å være gamle menn med hatter...unntatt min :P

Skrevet

Ford Mondeo! Dette må da være den absolutt mest plagsomme bilen av alle. Også er det jo så himla mange. De står fast i bakker, kjører sakte, bruker ikke blink, har feiljusterte lykter, stygg farve, ulovlig ettermontert xeneon i nærlys, dårlige sjåfører osv. osv.

Toyota! Er også noe møkk på veiene. Alt for mange av disse oxo. Bremser forran enhver sving og er generelt stygge å se på.

Hmmm. Men det var godt å få sagt det...

Skrevet

Hehe...

Jeg vet ikke. Vil kanskje sagt Ford Sierra o.l, siden en del av de virker som de virkelig hater bmw. Opel og delvis vw skårer heller ikke så høyt, men audi og mb føler jeg er mer på samme side som oss :P

Enkelte sånne amcar-frelste virker også som at de misliker tyske biler generelt. Noe jeg fikk erfare da jeg greide å rote meg inn på en parkeringsplass med amcar-treff. Så mange stygge blikk har jeg aldri møtt før eller siden.

Traff også en som skulle selge en amcar til en bekjent. Han sa han ikke ville hatt m3n min om han hadde fått den kasta etter seg. Det verste var at han mente det i fullt alvor.

Skrevet

Denne blir jeg veldig gretten av når jeg ser på veien, tenker hvorfor i helvette folk en gang tenker på en sånn kasse!

Forstår ikke alle folk jeg, menmen her er gliset :P

Fiat Multipla

fug6vdeedviz6gsujsw1.jpg

Skrevet

Jeg irriterer meg somregel mest over Hyundai. Ikke at jeg bryr så mye om selve bilen, men veldig veldig ofte når noen ligger under fartsgrensene og lager kø er den første bilen en Hyundai.

Dette gjenspeiler seg igjen i at Hyundai i mange tilfeller er det bilmerket som personer med minst bilinteresse kjøper, og disse personene kjører av en eller annen grunn senere enn det som bør være normalt.

Skrevet

Ærlig: Hater fransk bil! Ellers er jeg ikke noe fan av Toyota. Toyota blir fremstilt som en "super" bil for folk, men så kommer innrømmelser fra Toyota at det er STORE rustproblemer på alle bilene dems! Ellers har jeg inntrykk av at det er en del sinker i trafikken som elsker å kjøre Yaris.

Skrevet

hater folk som kjører mazda, og datsun, subaru her er de nevnte bilene favorittene til menn med hatt og gamle damer. de kjører så forbanna seint ligger i 40 i 80 en av og til skulle jeg ønske jeg hadde en pajero og dytta de ut av veien.

er ikke greit og kjøre forbi her heller sia det er svingete veier og mye lastebil trafikk.

så min stemme gikk til japse bilene.

man kan da ikke si noe stykt om mini da sjarmerende biler :P

var digg å få blåst ut litt :lol:

Skrevet

Det som plager meg er bilførere som tror at den andre bilføreren tror at sin bil en den beste.

Ellers synes seg Audi-førere er spesielt agressive. Jeg har en gang lest dette, og etter den gang begynte jeg å bli oppmerksom på fenomenet, og det må da vel være noe i det?

Leste også grunnen til dette et sted. Sannsynligheten er stor for at den Audiføreren som nettopp kjørte forbi er sinna på verkstedregningen han/hun nettopp er blitt forelagt. :-)

Synes ellers alle som er redd for å kjøre på snø er utrolig irriterende.

Min stemme går for øvrig til U.S-biler. Hvorfor i hel**te skal de bygge biler i lastebilstørrelse. Hater Suburbans, Explorers and so on!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...