Bmwe30coupe Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 kan jeg sote frontlyktene på min e30 selv? uten å måtte kjøpe DE lykter? hva er den letteste metoden isåfall? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 letteste metoden er å gå inn på www.koed.no eller www.gs.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Februar 10, 2009 Share Skrevet Februar 10, 2009 Du kan bruke sotespray, evnt legge på en mørk film over lykteglassene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Verciani Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 letteste metoden er å gå inn på www.koed.no eller www.gs.no Tror du kommer litt feil med www.gs.no www.gsbildeler vil nok være en mer relevant side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pita Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 her er en mulighet kanskje http://www.youtube.com/watch?v=GS-jyLGw ... re=related Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xato89 Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 gul sotefilm er kult på enkelte e30 front lykter sotespray er håpløst å få likt på begge sider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torgeirb Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 hvis du bruker sotespray tror jeg du bare kan glemme å ha godt kjørelys iallefall. Vil tro at det tar vekk litt kortlys og mye langlys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 www.lamin-x.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallaask Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 ved å bruker sote spray eller film vil du bare få dåligere lys... har sett resultatet av å bruke sote spray vertefall. jeg syns ikke det var bra... mitt tips er å kjøpe hella sine sorte de lyter på koed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwe30coupe Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2009 Men er det ikke ganske dyrt for sorte de lykter? skal ikke bruke så mye penger på denne bilen så skal ikke koste på den noe særlig:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 www.rvinyl.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m20b25turbo Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 jeg var og hørte på det samme i dag til et firma i trondheim som driver soting og dekaler osv.. de sa at det var for mye kromning på glassene til å legge på et lite lag med sotfilm! men en mulighet er jo en dråpe svart lakk i klarlakk da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 Er flere som har lagt på film . Så at krumningen er feil, det er piss. Dra til noen som klarer oppgaven isteden. Er kommet ett par linker med filmer som fungerer. Har sikert på Ebay også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 jeg var og hørte på det samme i dag til et firma i trondheim som driver soting og dekaler osv..de sa at det var for mye kromning på glassene til å legge på et lite lag med sotfilm! men en mulighet er jo en dråpe svart lakk i klarlakk da... Det er ikke noe problem å legge på film. litt rukker og bobler må en regne med, men ingen legger merke til det likevel. Jallaløsninger har en tendens til å være jalla. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Februar 12, 2009 Share Skrevet Februar 12, 2009 gjør som meg. trek en sort strømpe over:D funker fet som faen:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå