Gå til innhold

styggeste bil  

36 stemmer

1. 1. styggeste bil

• Wagon Queen Family Truckster
      5
    • Fiat multipla
      26
    • fiat 126p
      0
    • Leadfoot sin citroen
      5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spesielt matchende hjulbuer!

Hva er så spesielt med hjulbuene på Renault 4? Om du tenker på det at hjulbuene forran er runde, mens de bak er mer avkappede, så tror jeg dette er noe nesten alle bilfabrikker har gjort en gang. Ser du nøye på Bmws 2002- og e3-modeller, så vil du oppdage at det er tendenser til det der og.

Tendenser er det nok mange biler som har ja, diverse Opel modeller f.eks Omega, kadett osv. Er vel ikke uten grunn for at mange eiere av slike biler byttet ut hjulbuene bak til runde.

Poenget mitt var bare at jeg ikke synes de var fine!

• Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Tendenser er det nok mange biler som har ja, diverse Opel modeller f.eks Omega, kadett osv. Er vel ikke uten grunn for at mange eiere av slike biler byttet ut hjulbuene bak til runde.

Poenget mitt var bare at jeg ikke synes de var fine!

Personlig har jeg ingenting imot det. Jeg synes det er enkel måte å skape en følelse av at bilen strekker seg mot fronten, litt på samme måte som negativt helling i fronten er det. Igjen er eldre Jaguar-modeller ypperlige eksempler på hvordan dette gjøres riktig.

nclnzzbws24lh5wx7nic.jpg

Nå synes jeg at de Opel-modellene egentlig er dårlige eksempler; Ikke bare er ikke designet spesielt vellykket på andre områder, men hjulbuene bak minner mer om slør à la hva Citroen og Cadillac har vært kjent for. I Opels tilfelle passer de ikke helt inn, men merkene jeg nevnte over har hatt noen vellykkede biler med lignende løsninger. Hudson Hornet er et annet eksempel.

82comqdw18kwjvcsty61.jpg

s5tbmyhkgd64bvablqsd.jpg

m7bnwr56n37sl5kkota5.jpg

I utgangspunktet er dette ikke noe jeg har imot, men som med alt annet må det utføres med måte for at det skal fungere. Selvsagt handler det også om subjektiv smak ...

;)

Skrevet
WE HAVE A WINNER! BMW 5-serie GT! ](*,):crazy::shock::wae:#-o

va6wjr3he5m0jwoc5ith.jpg

b71mxxjiqpvfzggtvol9.jpg

Ikke for å være frekk, men kunne du redigere posten til å ha med disse forminskede bildene istendenfor de svære som er der nå? Både fordi bilen ikke er så pen at vi trenger å se mer av den, og fordi det blir litt masete med så bredt forum.

:)

Skrevet
Det tar helt feil :P Dette er THE worst car jeg kan se på vei og da er det samme om det skogsvei,motorvei eller hva det er bare jeg ser det stygge beiste.

g0fbrr7urlaflnxew6nj.jpg

Denne eier faktisk en bekjent av meg... fikk lov til å se i den og må si det passer bra å kalle hele den saken (ikke verdt ordet bil) for en deformert ting... grusomt stygg uansett hvordan du snur og vender på den...

5sekunder i paint og den hadde kansje ikke blitt blandt de styggeste :D

o1k8o15cy0jbosnyc6zq.jpg

Skrevet

Denne er vel ikke helt heldig med utseende...

pontiac_aztek_2001_01_b.jpg

Pontiac Aztek..

Har heller ikke så mye til overs for biler som prøver å være noe de overhodet ikke er...(sorry 50cent og beckham)

bmw-x6-from-ac-schnitzer.jpg

arden2.jpg

Forøvrig syntes jeg det blir feil å ta med så mange eldre biler, da mange ikke klarer å være helt objektiv når det gjelder biler som ikke er ny de siste årene.. Om noen legger ut bilde av moren sin, 20år gammel og 49år gammel så vil vel flertallet like henne som 20åring. Kanskje dårlig eksempel, men håper dere forstår :wink:

Skrevet

Forøvrig syntes jeg det blir feil å ta med så mange eldre biler, da mange ikke klarer å være helt objektiv når det gjelder biler som ikke er ny de siste årene..

Personlig synes jeg at de fleste nye biler er ganske kjedelige når det kommer til utseendet; Noen er mindre pene enn andre, men alt er såpass strømlinjeformet at det ikke kan åpnå samme grad av stygghet som de eldre bilene. Dessuten, skal vi ta utgangspunkt i at stygghet er likt fordelt mellom periodene, så burde uansett tre fjerdedeler av bilene være fra før 1980.

For øvrig har jeg ingenting imot eldre biler generelt (for å si det mildt) ...

;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...