Gå til innhold

Hvilke modifikajsoner er nødvendig for å oppgradere anlegget


 Share

Anbefalte innlegg

Det jeg monterte blir tilsvarende Blaupunkt THA-serien, men fant ut det var like greit å gjøre det universalt slik at jeg ikke er bunnet opp til en forsterkertype. Å klippe litt kabler er bare koselig!

alpher:

Hørt carputer med USB-lydkort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser den, men det som er fint syntes jeg da var at kabel settet til blaupunkt kan bruke på enhver forsterker sånn sett. Bare å klippe av kontakten som skal inn på forsterker.

Grunnen til at jeg liker den måten er med tanke på et evt. salg av bilen også... Ikke alle som vil ha "hjemme modda" biler. Selv om det ikke skulle ha noen upraktisk betydning sånn sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser den, men det som er fint syntes jeg da var at kabel settet til blaupunkt kan bruke på enhver forsterker sånn sett. Bare å klippe av kontakten som skal inn på forsterker.

Grunnen til at jeg liker den måten er med tanke på et evt. salg av bilen også... Ikke alle som vil ha "hjemme modda" biler. Selv om det ikke skulle ha noen upraktisk betydning sånn sett.

Har fordelen at jeg ved salg kan si at jeg er serviceelektrnikker og derfor utdannet til å gjøre slikt på forsvarlig måte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...