Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Treffet var greit nok, prøvde å komme i snakk med folk, men det var stort sett bare de godt voksne med A1eks som unntak som gadd å snakke, og det sugte. Har vært med i bilklubber før, men makan fremmedgjøring har jeg aldri opplevd. Nei, jeg er heller bare medlem på papiret enn praksis...

Hei synd du føler det slik . men det tar jo litt tid å få nye kamerater selv om vi har en felles interesse . Kansje du skulle møte opp flere ganger så vi kan bli kjent med ungdommen .

Vi ønsker jo så klart at de yngre medlemmene skal bli mer aktive !

Men dere må møte opp slik at vi blir kjent med dere , og kansje burde du ha prøvd å snakke med oss slik at vi ble kjent med deg .

Hilsen en av gamlingene

Petter

• Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Når jeg kom, visste jeg ikke hvor jeg skulle stille meg, gikk rundt å raka, så kom Jay-O bort og prata litt, tenkte at det endelig var en som var i samme situasjon som meg. Treffet i seg selv var greit, selv om jeg stakk altfor tidlig :(

Gleder meg til neste, så alle får bare hive seg på, så fikser vi litt mer kommunikasjon neste gang ;)

Skrevet
Hvordan gikk det? :)

Fikk desverre ikke tid jeg =/

Og litt offtopic i samme slengen:

Jay-O Viss du vil ha manuell, så har du skreve 850 ciA, A står vel for automat? eller tar jeg helt feil? :P

Jo, tror du har meg på den, men trodde den kom med manuell og samme betegnelse? I så fall så er det CI'en er ser itte

Treffet var greit nok, prøvde å komme i snakk med folk, men det var stort sett bare de godt voksne med A1eks som unntak som gadd å snakke, og det sugte. Har vært med i bilklubber før, men makan fremmedgjøring har jeg aldri opplevd. Nei, jeg er heller bare medlem på papiret enn praksis...

hehe, aner ikke ^^ det ga bare mening i hodet mitt :)

Åh? nei er ikke alltid lett.. Vist alle der inne er like sky som meg, så hadde ingen prata ^^

Men så var jeg der ikke da..

Prøve å gi det en sjangse jeg og en gang :)

Skrevet

Synes det var et greit treff jeg. Var jo veldig bra oppmøte etter det jeg kunne se. Kom litt sent og da var det vanskelig å finne parkeringsplass utenfor lokalet. Veldig fint og rent lokale.

Ang. det med kommunikasjon, så er det meg bekjent at det ikke er en enveiskjørt gate :roll:

Slet også litt i begynnelsen, men er veldig koselige folk med samme interresse. Har funnet ut at de fleste biter faktisk ikke, selv om det ser slik ut av og til.

Skrevet

Vi er jo så å si et helt nytt styre dette året i BMWCCN Rogaland. Som formann har jeg et mål om å få med mere av dere unge. Det er ikke gjort over natta men vi har noen planer for dette året men vi trenger deres hjelp også.

Derfor har jeg et ønske til dere som har lyst til å bli mere aktive i BMWCCN om at dere tar kontakt med meg. Vi /jeg vil gjerne høre hva vi kan gjøre for at klubben skal bli mere atraktiv for alle alders grupper.

I løpet av våren skal vi ha flere aktiviteter som det hadde vært kjekt å ha dere med på. Blandt annet skal vi ha en Vårtur der vi kjører nedover i sydfylket. (blant annet innom Egersund osv) Vi skal ha noen "Streetmeets" der vi treffes en plass i bilene istedet for den tradisjonelle onsdags kvelden i klubblokalet på Bråstein. Det blir kjøringer på Revebanen der unge skal få komme å prøve seg, vi skal til Bavaria på besøk osv osv...

Ta derfor kontakt med meg hvis du vil være med å få litt gang på ting. Send gjerne en PM her på forumet. eller send en mail til: arildmoland@hotmail.com

Skrevet

Jada, ikke noe stress å snakke med de mer etablerte medlemmene, men var ikke mange jevnaldre som gadd å snakke... Prøvde å spørre hva folk kjørte, fikk bare en oppramsing av biler og ryggen liksom... Men, ingen furting - var kult å se bilen til Frode, dere skulle sett ann på statoilen tidligere - tror samtlige snudde seg når han rånet inn på plassen! Artig!

Skrevet
I løpet av våren skal vi ha flere aktiviteter som det hadde vært kjekt å ha dere med på. Blandt annet skal vi ha en Vårtur der vi kjører nedover i sydfylket. (blant annet innom Egersund osv) Vi skal ha noen "Streetmeets" der vi treffes en plass i bilene istedet for den tradisjonelle onsdags kvelden i klubblokalet på Bråstein. Det blir kjøringer på Revebanen der unge skal få komme å prøve seg, vi skal til Bavaria på besøk osv osv...

Dette låver MEGET bra Arild. Må si jeg gleder meg til våren når jeg leser dette inlegget her. Her så det ut som det kan bli mye fine dager i bwm'ene våre 8)

Thumbs up! :clap:

Er det forresten satt dato til Conqure treffet?

Skrevet

Kan vel ikke akkurat skryte på meg at jeg tok kontakt med så mangen, men jeg er ikke så veldig flink på akkurat det området der. :oops:

Var ganske interessant å se verkstedet, gode boller var det også. :)

Vi tok også en tur innom NAF-senteret etter å ha lest på en lapp som lå hos Dekk1, der fikk vi se på bilen til Pål Varhaug, samt en e46 M3. :)

Planene utover sommeren for klubben høres veldig flotte ut. :) Håper jeg kan være med på endel av dette.

Skrevet

Skulle ønske CCN Agder kunne funnet på sånne ting.

Må jo være landets slappeste avdeling?

Skrevet

@H_c: mcduff, snakker vi om at dere ENDELIG Skal være med på en "tracydag" MED kjøring????

Vi får ta en diskusjon på vårt forum og på neste møte om hva vi skal få til når det gjelder kjøring på Reve. Men jeg tenker i de baner du skriver...

@Søreng: Er det forresten satt dato til Conqure treffet?

Vi driver på med å få avklart dato nå for Concourse d'Elegance hos GS Bildeler i Sirevåg. Det blir ca 14. juni...

@awt: Kjekt at dere møtte opp, kan garantere mye E46 M3 fremover. det er flere biler i BMWCCNR nå. Nord-Rogalands Kontakten vår har ting på gang denne våren også!

Følg med på forumet vårt: http://www.bmwccnr.com å bruk det :D Desto mere aktive vi får inn der, jo lettere blir det for oss å holde folket oppdatert på hva som skjer.

@Lars89: Skulle ønske CCN Agder kunne funnet på sånne ting.

Vi i Rogaland har prøvd å støtte opp rundt Agder, og vi vil gjøre det igjen hvis det kommer noe på kalenderen der. Vi hadde en flott tur til Kristiansand sommeren for 2 årsiden, å det gjentas gjerne.

Mvh. Arild

Skrevet

Konge at du har blitt formann i bmwklubben Arild ! Meldte meg inn i klubben for en måneds tid siden i håp om at de skulle være en del kjekke ting og være med på fremmover, så dette høres jo veldig bra ut !

Synd at eg e på havet akuratt når detta treffet skulle ver, men eg blir gjerna med på neste ting som skjer :) kjekkt å komma seg litt ut av saudas gater og, bare for turen sin del :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...