awt Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 Tenkte litt på det, men jeg liker ikke å ha hjulene inni bilen (må legge ned setene), dessuten er det for sent nå uansett, da jeg er på jobb. Sitter med et lite ønske om at vinden kan bli litt snillere, jeg er allergisk mot båter som gynger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 Hehe, det suger å reise over boknafjord i vind ja...det er heldigvis ikke lange turen... Men blir det en kortesje eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 Stikk en tur på Feiltema eller noe, å kjøp en billig latmannsarm, gjør jobben den EDIT: BTW Jay, så en skiltlaus 850 på autodb igår Vet ikke om den er klassifisert som billig men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 Hehe, ja, har sett den, men det koster liksom "bare" ca. 70K å henta ein ifra Moderlandet uten engangsavgiften... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 Kan jo liksom ikke regne med å få en 850cia for lommerusk heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 Kan jo liksom ikke regne med å få en 850cia for lommerusk heller.. OT, men her er svaret: Ja, men hvorfor betale mer enn nødvendig? Gidder ikke betale 40 000 mer fordi den er på østlandet et sted... Da er det like greit å henta ein sjøl i Tyskland... Reise må jeg uansett... Og dessuten vil jeg ha manuellkasse, ikke automat... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MF DUFF Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 Vi vil også ha mulighet for avlesning av feilkoder i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A1eks Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 Har forøvrig innsamling som russ idag, der vi støtter kampen mot kreft! Så, om noen vil reise fra Forus med ekstra god samvittighet, har jeg en bøsse i bilen som skal leveres i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DANI Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 jaja må vell hoppa i dusjen å gjør meg klar t treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 hhaha dusje før treff? det kommer bare menner! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Mars 4, 2009 Share Skrevet Mars 4, 2009 Har forøvrig innsamling som russ idag, der vi støtter kampen mot kreft!Så, om noen vil reise fra Forus med ekstra god samvittighet, har jeg en bøsse i bilen som skal leveres i kveld Fint - på tide å tømme myntskålen i bilen.... Da, setter jeg meg inn og turer bort... Vi sees... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Hvordan gikk det? Fikk desverre ikke tid jeg =/ Og litt offtopic i samme slengen: Jay-O Viss du vil ha manuell, så har du skreve 850 ciA, A står vel for automat? eller tar jeg helt feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 Hvordan gikk det? Fikk desverre ikke tid jeg =/ Og litt offtopic i samme slengen: Jay-O Viss du vil ha manuell, så har du skreve 850 ciA, A står vel for automat? eller tar jeg helt feil? Jo, tror du har meg på den, men trodde den kom med manuell og samme betegnelse? I så fall så er det CI'en er ser itte Treffet var greit nok, prøvde å komme i snakk med folk, men det var stort sett bare de godt voksne med A1eks som unntak som gadd å snakke, og det sugte. Har vært med i bilklubber før, men makan fremmedgjøring har jeg aldri opplevd. Nei, jeg er heller bare medlem på papiret enn praksis... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 referat og bilder på www.bmwccnr.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet Mars 5, 2009 Share Skrevet Mars 5, 2009 JAYO, det var varmt inne, du fikk mat, og se på et par fine biler, kan ikke se at det gjorde så mye at ingen snakka med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå