jensemann23 Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 Tåkelys virka ikke- 1 Skiltlys : -1 Håndbrekk svakt begge sider : 2 Venstre lykt justering nærlys: 2 Et spørsmål: Rapporteres km-stand på Eu videre til forsikringsselskapet? Har bytta speedo, så det står 277000, men det har bare gått 220. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kawaman Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 Det blir ikke rapportert til forsikringa nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A1eks Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 Så jo ikke så altfor gale ut det der! Gruer meg som juling til min EU-kontroll... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 Så jo ikke så altfor gale ut det der!Gruer meg som juling til min EU-kontroll... Om bilen er i så dårlig stand at man gruer seg til eu kontroll, da står det ikke bra til HATER å kjøre en bil med dårlige foringer/bremser/dempere etc... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hauken Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 Så jo ikke så altfor gale ut det der!Gruer meg som juling til min EU-kontroll... Om bilen er i så dårlig stand at man gruer seg til eu kontroll, da står det ikke bra til HATER å kjøre en bil med dårlige foringer/bremser/dempere etc... blir som regel dobbelt så dyrt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 De to første feilene var jo enkle å sjekke for forhånd da.. Jeg bruker å ta en 3-4 timers innspeksjon på bilen min i forveien med kontrollskjema i hånda. Alt jeg ikke får sjekka er lysa Men de justerer dem uten å mukke på EU Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A1eks Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 Må innrømme at det er noe (en del) småplukk med bilen som ikke har blitt gjort enda.. Er ikke så veldig glad i hvordan bimmeren oppfører seg, men må spare opp penger til verksted, noe som er lettere sagt enn gjort, men er på god vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 Småplukk fikser du vel selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 Både bmw'n og Hiacen gikk imellom med null 2'r feil.. Da bare kjørte jeg den inn på EU, jeg gadd ikke å sjekke bilene først.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A1eks Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 hylle, må innrømme at mine mekaniske "skills" er nokså dårlige, men er fortsatt ung, så jeg kan fortsatt lære, men ikke til denne EU-kontrollen, dessverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 12, 2009 Share Skrevet Februar 12, 2009 Ikke ille til å være E36. Har hatt inne E36er der jeg anbefaler eier å selge i deler. (de spurte...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Februar 12, 2009 Share Skrevet Februar 12, 2009 Ikke ille til å være E36. Har hatt inne E36er der jeg anbefaler eier å selge i deler. (de spurte...) pleier de å være dårlig på eu? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2009 Vært inne igjen idag, nå er alt ok:) Null hull:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Februar 12, 2009 Share Skrevet Februar 12, 2009 Så jo ikke så altfor gale ut det der!Gruer meg som juling til min EU-kontroll... Om bilen er i så dårlig stand at man gruer seg til eu kontroll, da står det ikke bra til HATER å kjøre en bil med dårlige foringer/bremser/dempere etc... Senking, hjul, soting osv osv.. Selv om bilen er over gjennomsnittet i orden, så kan eu være noe drit. Heldigvis to år til min neste.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2009 2 år og 2 mnd til min:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå