sladjan Skrevet April 15, 2010 Forfatter Share Skrevet April 15, 2010 Litt stemningsbilde av hvordan bilen står nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet April 15, 2010 Share Skrevet April 15, 2010 Levere bilen til lakk i måra eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet April 15, 2010 Forfatter Share Skrevet April 15, 2010 Levere bilen til lakk i måra eller? Ja Var på jobben i sta og demonterte siste listen rundt vinduet så nå blir det lakkering og montering etter helgen forhåpentlivis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet April 18, 2010 Forfatter Share Skrevet April 18, 2010 Da har bilen fått deg ny lakk. Alt rust ble tatt, veldig lite rust noen rustflekker i hjulbuene bak og under ene lista på døra. I følge lakkereren var bilen veldig bra alder tatt i betrakning, 2 bulker på hele bilen. Har tatt flere e36 med mye rust og alt for mye pussing og arbeid for å de skikkeli mens bilen her ble pussa ned og var klar til lakk på under en dag. Bilen ferdi nedpussa base kommer på : Første strøk med lakk : Andre strøk med lakk, gikk noen liter med lakk her kan du si Nå venter jeg på telefon fra lakkeren, så skal jeg hente bilen og begynne å montere sånn smått, har bestilt en haug med nye klips, skruer, lister osv osv. Blir deili følelse å få på felgene og få bilen på veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 Kan tenke meg du gleder deg til å montere ting igjen. Kommer til å bli et sykt pent eksemplar dette! Morro å få slike tilbakemeldinger om bilen fra lakkerer! Dæven å jeg savner min E36 nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 Nice! Ekstremt strøken denne blir/er! Hva kom prisen på da? I Ørsta det blir gjort eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet April 18, 2010 Forfatter Share Skrevet April 18, 2010 Blir strøkent nå ihvertfall. var pga. den overflatte rusta dette ble gjort i grunn. Hater rust og best å ta det mens det er lite. Maartn: det ble gjort her i bergen. Prisen kom på 15.000, jeg demonterte alt selv. Lakkereren pusset bilen, men var ikke mye sparkling osv som skulle til her så ble jo bare positivt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 Vil påstå du fekk en god pris da Blir vertfall enda bedre nå. Veldig enig i at det er like greit å få vekk rustflekker med en gang Blir bilen å se enten på streetmeet i ørsta eller 1.mai i molde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet April 18, 2010 Forfatter Share Skrevet April 18, 2010 Molde bli de ihvertfall ikkje, men streetmeet i ørsta blir det vil ej tro Spørs ka tid de blir da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 Så veldig bra ut! Gratulerer så mye! Dette kaller jeg en ordentlig bmw-entusiast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet April 18, 2010 Share Skrevet April 18, 2010 Blir bra dette , var en knallpris du hadde fått på lakkering må jeg si . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet April 18, 2010 Forfatter Share Skrevet April 18, 2010 takker Ble fornøyd med resultatet i hvertfall. eneste panser jeg ikke er helt fornøyd med pga litt støv som kom der., men det skulle vi fikse. Nå er det bare å montere resten, godkjenne senk, og få på gromhjula mine og kose meg med bilen. tror jeg har gjort nok for nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWM Skrevet April 19, 2010 Share Skrevet April 19, 2010 se der ja! tok like godt å lakka hele bilen du! gler meg til bilde når den er ihop montert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 Se der ja! Er det originalfargen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet April 20, 2010 Forfatter Share Skrevet April 20, 2010 se der ja! tok like godt å lakka hele bilen du!gler meg til bilde når den er ihop montert! hehe alle skal få Kjøpte ny fanger, grillramme så de måtte lakkes, hjulbuene bak, speil og panser pga. 2 småbulker jeg hadde der. Så prisen på dette var ikke langt ifra den prisen jeg fikk for å lakke hele bilen Se der ja! Er det originalfargen? Ja, ble original fargen. Liker den jævlig godt, sjelden farge blandt e36. Hvordan går det med bilen din da? Fått den vårklar? stille ut i lag på vårmønstringa ? Jeg driver å monterer enda min, men håper på å få på sommerfelgene neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå