Gå til innhold

Sladjan`s E36 M52b28 ///Mtech | BBS style5 -TIL SALGS


sladjan
 Share

Anbefalte innlegg

LIKER DETTE!! skal gjøre det samme med min om ikke så lenge til tror jeg.. må bare få skaffa meg en motor først:)

bare å legge ut bilder!! stå på, bilen fortjener det:)

forresten hvor handla du motoren?

kommer masse bilder i løpet av helgen :D

Handla motor fra atracco.se, veldig seriøse folk. Fikk motoren og girkassa tilsendt til norge godt innpakket og alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 880
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ser frem til litt bilder ja: ) så du regner med at du rekker det iløpet av helga? skal vel stå på 24/7 da:P hehe..

detta blir bra:)

Utifra det jeg har hørt fra andre så skiftes en motor i løpet av noen timer hehehe

Neida, men jeg har laget verktøy til å justere vinkelen på motoren + den blir byttet på jobben der jeg har tilgang til alt verktøy + kran.

Planen så langt er å få ut m52b20 motoren på fredag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da går det nok unna ja.. har hørt med en jeg kjenner som har et verksted om jeg kan stå der hvis jeg skal noe så blir nok der jeg skal bytte, når jeg skal bytte:)

hjelper godt når man har tilgang til det meste av verktøy..

skulle nesten fått lakka oppi motor-rommet også da.. eller er det bare ut med den gamle og inn med den nye? langt har den gamle gått forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da går det nok unna ja.. har hørt med en jeg kjenner som har et verksted om jeg kan stå der hvis jeg skal noe så blir nok der jeg skal bytte, når jeg skal bytte:)

hjelper godt når man har tilgang til det meste av verktøy..

skulle nesten fått lakka oppi motor-rommet også da.. eller er det bare ut med den gamle og inn med den nye? langt har den gamle gått forresten?

den gamle eller bilen har gått 220.000. Så blir litt oppfriska med motoren, samt at alt av understell som foringer osv osv er skiftet :D

Må jo lakkere motorrommet slæddiS :D

er lakkert den, på bmw i tyskland hehe ;) trenger ikke lakke der, ser bra ut for meg ;)

Sjå der ja. Kommer til å gå som et skudd den her nå :)

satser på det :)

Ojojoj! Dette blir bra! Har du med tenningslås og alt det der med tanke på startsperre?

Husker min 328 tullet seg av og til med startsperren!

jeg bruker 320hjerne og 328 ledningsnett(som sikkert er helt likt 320 også) så sliper tull med det. Har lest litt rundt dette og skal ikke være noe forskjell på min hjerne og 328hjerne, er vist bare dysene og sånn som er forskjell. Tror det er m50 hjerne som må byttes ut ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye kom det på til sammen? Vurderer å handle B28 til E39en min derfra og.. Var prisen på motoren inkludert girkasse, eller var det utenom?

Koster egentli alt for mye.....jeg er oppe i 20.000 til nå :mrgreen: Og jeg trenger fortsatt diff, bakbremser,mellomaksel og eksos for å gjøre den om til komplett 328. Pris på motor og gir er litt forskjellig har jeg lagt merke til.

Jeg likte denne for den ikke har gått så mye + det fulgte med fult servicehefte noe jeg syns er veldig viktig, selv om jeg tar service på min bil selv er det greit å ha en servicehefte. Syns selv biler uten service hefte har en rar historie bak seg eller så er det noen som prøver å gjemme noe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rått! :wink: Må få det godkjent i vognkort med da når du først er igang! Stå på :D Utrulig fin bil..

Takk takk ;) Alt skal i vognkort ja. hadde ikke planer om å ikke gjøre det for å si det sånn.

For de som følger med så har jeg tatt ut b20en i går. har fått det meste på b28 i dag så satser på å få i motoren i morgen og få ihop drivlinja ihvertfall. rekker jeg ikke det elektriske må jeg nøye meg med firma bilen i noen dager hehe

KOmmer en bilde update i morgen, har ikke tatt så mange bilder så langt men skal prøve å ta litt i morgen. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe godt du står på ;)

har du søk til BT????

Har ikke søkt nei :P men regner med det går greit å søke etterpå når jeg får bremsene på stell. er jo bare bakbremser som må bytter for å få dette godkjent. Nå har jeg kommet heim etter noen pils så blir å stå opp tidlig imorgen og stå på og få b28en nedi og koble opp drivlinja.

Som sagt kommer det en update i morgen med bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...