Gå til innhold

Sladjan`s E36 M52b28 ///Mtech | BBS style5 -TIL SALGS


sladjan
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • Svar 880
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Takk for det zhillen!

Syns prisen er meget bra jeg.

Er originale strøkne 320i som ligger/låg ute til 60.000 ca men når man begynner å skifte deler, bytte motor osv osv balla de på seg fort .

Spessielt når man skal gjøre alt mest mulig strøkent.

Er en hau me utstyr på denne nå untatt skinn så håper den går til en som kan ta vare på den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk folkens! Har sett det har vært over 500 visninger på finn allerede etter 5timer. Ikke verst det. :)

Blir nok en e60 525d denne gangen, me litt utstyr som mtech, comfort seter, hifi, stor navi osv osv. Må bare få solgt e36en nå så ser vi hvordan det utvikler seg videre. har ingen hast. Har firmabil eller faren min sin bil å bruke i mens til jeg har funnet ny bil så det :P

Og om noen år når alt setter seg på plass i livet mitt som når hus og garasje er på plass så skal det bli en ny prosjekt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med salget sladjan, dette bør ikke bli vanskelig!

Kan anbefale E60 på det sterkeste, sykt god bil å kjøre. Kjøpte en selv for snart 1mnd siden. :)

E60 er syke biler. Prøvde kompis sin e60 525da 3.0l med BSR chip 250hk og 520nm eller noe. utrolig flott bil med alt utstyr. Ble helt forelsket så spørs om det blir noe sånt på meg ? :whistle: hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...