SiggenK Skrevet Februar 11, 2009 Skrevet Februar 11, 2009 Sitter her å leker meg litt på finn.no. Konklusjonen min er som følger; der er så og si umulig å finne den perfekte bilen! Har full forståelse for at min drømme bil kan være annerledes en andre sin. Men det mangler alltid eller annet. Og jeg tenker ikke først og fremst på dyrt luksus utstyr slik som skinn eller navi. Men jeg tenker på utstyr som jeg ser på som et must, uten at det koster skjorta! Enten er bilen uten el. vindu bake, eller så er det man. klima eller så mangler multi ratt. Irriterende! En vakker dag skal jeg kjøpe drømme bilen etter mine egne specs! Misunner dere som har muligheten til det! Flere som sitter med lign. erfaringer?
Galro Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 Nå må du huske på at Norger er et lite marked og antall biler til sagls er dertil lite. Samtidig har Norge ganske spesielt klima og bilpolitikk som vil diktere en del av utstyret. F.eks. er Cabriolet-salget i landet dårlig, men dieselbiler med utstyr for å takle vinterføre er populært (ville tippe). Om du ønsker en stor roadster med bensinslukende motor er nok ikke Norge drømmelandet. Selv har jeg problemer med å finne modellene jeg har lyst på, så jeg kan ikke skjemme meg bort på valg av utstyr.
Ad|oS Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 Kjenner til problemet. Alltid noe som mangler på bilene man finner på nettet, og de som er så å si perfekte har selvfølgelig veldig høy km-stand hehe Gleder meg til den dagen økonomien er så bra at jeg også kan kjøpe en perfekt bil, rett fra forhandler
-Anders- Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 Jeg sitter med samme case. Er litt på hugget etter E46. jeg vil ha 16:9 navi delen samtidig som jeg vil sportseter samtidig som pris skal stemme og farge osv ditt og datt.. Er ikke lett. Vil tro import er utveien, evt regelrett overvåke alt som blir lagt inn på finn, autodb osv.
ullsokken Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 Tre intr. JEG HATER TRE INTERIØR!!! Er ute å går og ser en flott smekker BMW litt lengre bort og bestemmer meg for å gå bort å titte på'n. Kommer nermere, oioi, deilige M felger jo... Titter inn, ahh.. M ratt. ...og tre interiør! eller gubbe interiør. Ush.. *gå* Det er noe jeg bare ikke klarer. Men du kan synes hva du vil, bare ikke grill meg med tre fetishen din.
Lars89 Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 De beste kjøpa annonseres ikke på autodb, men avtales gjennom bekjente osv... Ikke noe problem å kjøpe f.eks en E36 320i for 5000 bare man kjenner folk.
Fredrik Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 Tre intr.JEG HATER TRE INTERIØR!!! Er ute å går og ser en flott smekker BMW litt lengre bort og bestemmer meg for å gå bort å titte på'n. Kommer nermere, oioi, deilige M felger jo... Titter inn, ahh.. M ratt. ...og tre interiør! eller gubbe interiør. Ush.. *gå* Det er noe jeg bare ikke klarer. Men du kan synes hva du vil, bare ikke grill meg med tre fetishen din. Det koster ikke stort å skifte ut trebitene i en bil som f.eks E46 så det burde ikke hindre deg i å kjøpe en hvis alt annet stemmer...
Galro Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 Det er noe jeg bare ikke klarer. Men du kan synes hva du vil, bare ikke grill meg med tre fetishen din. Jeg er til dels enig med deg at treinteriør ikke kler moderne biler, men på de av eldre årgang både passer det og hører med. Ja, selv på Bmw. Hvorfor det er slik har jeg ingen god forklaring på. Mitt interiør: En del ting skal skiftes eller fjernes, så derfor er det ganske rotete nå.
sladjan Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 De beste kjøpa annonseres ikke på autodb, men avtales gjennom bekjente osv... Ikke noe problem å kjøpe f.eks en E36 320i for 5000 bare man kjenner folk. hehe da må disse kjenningene være ekstremt dumme eller så må bilen være opprusta og jævli (PUNKTUM)
Skands1 Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 Tyskland! www.mobile.de blant annet... Større utvalg og større mulighet for å finne akkurat den bilen du ser etter... Norge er knøttlite marked, særlig på denne årsiden og etter en periode med høy kurs på euro som har gitt en lav import på tampen av 2008.
Lars89 Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 De beste kjøpa annonseres ikke på autodb, men avtales gjennom bekjente osv... Ikke noe problem å kjøpe f.eks en E36 320i for 5000 bare man kjenner folk. hehe da må disse kjenningene være ekstremt dumme eller så må bilen være opprusta og jævli (PUNKTUM) Er jo snakk om folk som trenger penger som oftest... En kompis kjøpte en Supra MK4 twinturbo til 40 000. Den ble donor til E30en hans
Jokkis Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 Ja, det e noke med at et eller annet ganske vesentli mangler. Eg fant en bil som såg veldi bra ut i utganspunktet helt til eg såg bilder av bilen inni. http://www.finn.no/finn/viewimage?finnk ... areaId=950 Galskap å ha so kjedli interiør på en bil som ser so feit ut utvendig!
JonasD Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 De beste kjøpa annonseres ikke på autodb, men avtales gjennom bekjente osv... Ikke noe problem å kjøpe f.eks en E36 320i for 5000 bare man kjenner folk. hehe da må disse kjenningene være ekstremt dumme eller så må bilen være opprusta og jævli (PUNKTUM) Er jo snakk om folk som trenger penger som oftest... En kompis kjøpte en Supra MK4 twinturbo til 40 000. Den ble donor til E30en hans Den Supraen var veldig billig!
Hansh Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 E46'en som jeg kjøpte nå hadde det meste jeg var ute etter i forhold til hva jeg forventet å finne til den prisen, så er veldig fornøyd. Eneste jeg egentlig manglet var knapper på rattet, bedre stereo, sportsunderstell og nedfellbare bakseter. Knapper på rattet er montert, anlegg er delvis oppgradert foreløpig, sportsunderstell vurderer jeg å sette på og skipose ihvertfall har jeg planer om å montere siden det hovedsaklig er ski jeg har behov for å stikke gjennom ryggen. Kunne gjerne hatt tilhengerfeste og (avtagbart). Trelistene går ihvertfall ingen steder! Henger igjen helt fra jeg var liten at treverk er noe som hører til i skikkelig fine biler! Brukte noen mnd. på finn.no for å finne riktige bilen da.. - en som ikke var sølv, stasjonsvogn, automat eller diesel, og minst 6 syl.! (De som er aktive her har vel lengst forstått at jeg ikke har samme smak som alle andre når det gjelder mange ting).
SiggenK Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Skrevet Februar 12, 2009 Ja, det e noke med at et eller annet ganske vesentli mangler. Eg fant en bil som såg veldi bra ut i utganspunktet helt til eg såg bilder av bilen inni. http://www.finn.no/finn/viewimage?finnk ... areaId=950Galskap å ha so kjedli interiør på en bil som ser so feit ut utvendig! WORD! Helt utrolig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå