aloebiz.net Skrevet Februar 1, 2010 Skrevet Februar 1, 2010 Dette trodde jeg var enkelt også, helt til de fortalte meg på Bavaria at jeg trengte ett eget monteringssett dersom jeg skulle bruke webastoen min til parkeringsvarmer. ( Altså uten at motoren er i gang ) Trengte visst noe ekstra slangegreier pluss en egen sirkulasjonspumpe! Synes det virker litt rart at disse blir levert med flere forskjellige muligheter orginalt, der noen bare kan legge inn programvare, mens andre igjen må montere diverse deler! Mulig jeg har blitt lurt av noen som ikke har peiling!? jeg fikk også akkurat samme svar som deg fra Bilia på Ski. Kostnad 12-15.000 :S
nordsidetuning Skrevet Februar 1, 2010 Skrevet Februar 1, 2010 det funker på alle diesel modeller med webasto motorwarmer og stor navi/mid du trenger ikke noen upgradering fra softwaren fra bilen den programeres med inpa ncs dis osv med den kan du programere mye greier og bavaria vil bare tjene penger med det det skulle har i tønsberg 1500kr bare til og programere webastoen som parkeringsvarmer og min bmw vorhandler i tyskland skulle montere også noen greier men den funker fint uten bare programere
Alpejohn Skrevet Februar 1, 2010 Skrevet Februar 1, 2010 Min 530 03 mod med 16:9 navi har aux heating menyen, kjempe stas med tidsur om morgenen når det er kaldt Viste ikke at bilen hadde det da jeg kjøpte den i tyskland, sto ingenting i anonsen helder Fant det bare plutselig ut, og jett om jeg ble gla da! Nå funderer jeg på dette med å ettermontere fjernkontroll, har funnet et par sett på ebay.de, koster ca 2000,-. Der står det at man bytter plast dekselet på ecu på varmeren? Mener dem at man må bytte hele ecu eller? Noen som vet? Så må det vel programeres etterpå ja
aloebiz.net Skrevet Februar 6, 2010 Skrevet Februar 6, 2010 Noen som har en fremgangsmåte jeg kan smelle i fleisen på mekanikerne på Bilia i Ski? Står Termotop Z/C på støtdempertårnet i min bil.
everoy Skrevet Februar 9, 2010 Skrevet Februar 9, 2010 Fikk også svar fra Billia Drammen om at det ikke var så enkelt. Har stor navi, det står Termotop Z/C. Noen som vet av noen dokumentasjon e.l. man kan bruke mot dem?
zend82 Skrevet Januar 5, 2011 Skrevet Januar 5, 2011 Hei Alle som har Thermotop Z/C (Z varme under kjøring, C parkeringsvarme) kan ha både ekstra varme under kjørong og parkeringvarme. Jeg spurte i Bilia, men de kan ikke de greiene der, så jeg kjøpte meg programmeringsutstyr og fant ut av det selv. Nå går jeg til deilig og varm bil hver morgen. Tar BMW 850 kr? jeg kan ta 500 kr så ordner jeg for dere som vil
Leo Skrevet Januar 5, 2011 Skrevet Januar 5, 2011 ebay.de selger de webasto deler og komplette pakker til en grei pris! Gå inn her http://www.mediafire.com/?d5s74ui0vs47u her er en liten base med anvisninger på montering og feilsøking webasto og fjernkontroll. Kan være til nytte til dere som sliter med leverandørene.
SvartBMW530d Skrevet Februar 11, 2011 Skrevet Februar 11, 2011 Som trådstarter skriver, fikk min e39 en software oppdatering og vips var webastoen en parkeringsvarmer også. Jeg fikk beskjed at dette kun gjaldt bilene (forutsetter selvfølgelig at Webasto er montert som tilleggsvarmer) med stor navi/skjerm. Om det er forskjell på pre facelift og facelift vet jeg ikke.Var ikke behov noe monteringssett, men skal du ha fjernkontroll til Webastoen da trenger du litt mer deler. Hvor var dette gjort henn? Hvilket verksted? Jeg ringte GS bildeler på bud, å de viste ikke noe om dette. Har Termo Top Z/C og 16:9 navi med aux vent funkjsjon fra før av.
mike Skrevet Februar 11, 2011 Skrevet Februar 11, 2011 Snakk med GS Bildeler i Trondheim, de programmerte min 99mod 530D
Otis Skrevet Februar 11, 2011 Forfatter Skrevet Februar 11, 2011 +1 som mike sier. De tok også min 520d.
SvartBMW530d Skrevet Februar 11, 2011 Skrevet Februar 11, 2011 Da skal jeg høre med de, bor ikke langt unna trondheim så
Reodor Skrevet Februar 13, 2011 Skrevet Februar 13, 2011 Har også webasto i min bil men magler fjernkontrollen hvordan får jeg i rett fjernkontroll? har merker der det står z/C
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå