Farrukh M Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 Som tema lurte jeg på om hvor mye mer effekt kan få ved å fjørne kat. Blir mye mer brumming? får man ned bensin forbruk?
Ørjan^^ Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 Tror denne er litt feilposta, skulle vært i annet bil og...
S.Arnesen Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 Tror denne er litt feilposta, skulle vært i annet bil og... vil vel heller si den skal være under "teknisk" men... Fjerning av cat gir ikke all verdens effekt økning. Tror kanskje 8-10 er realistisk. Blir litt mer brumming i eksosen ja, da caten holder igjen endel i eksosen....
Farrukh M Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Skrevet Februar 12, 2009 Oiiiii trodde det jeg la den i TEKNISK...derfor brukte jeg 30min for å finnne tråden min igjen..hehehe
kawaman Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 Ligger litt feil ja... Jeg har fjernet cat'n på min M52b20,har kjørt den på rullende landevei og den målte nå 112 kw i motor. Og den brummer mer. Har ikke testet før jeg fjerna'n. Kan ikke skryte at det blei noe mer effekt
Superbeetle Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 Jeg kjørte en stund uten kat på min bil og, merket ikke noe forskjell. Lagde ikke noe pen lyd syntes jeg, ble for mye rasling i eksosen.. Jeg ville iallefall erstattet den med en mellompotte av noe slag.Merker litt forskjell med åpent luftfilter og cat-back, men sikkert ikke noe som kan måles i hk..
bmwm50turbo Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 kjørte en stund uten jeg og, syns det var litt forskjell, men ikke mye. mye mulig lyden som narret meg men det er jo følelsen som teller. hehe
bcrazy Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 Ligger litt feil ja...Jeg har fjernet cat'n på min M52b20,har kjørt den på rullende landevei og den målte nå 112 kw i motor. Og den brummer mer. Har ikke testet før jeg fjerna'n. Kan ikke skryte at det blei noe mer effekt Kunne du tenke deg å legge ut bremsepapirene her? Er interessert i hvordan momenturven ser ut. Hvor mye moment hadde du f.eks på 2000 rpm?
Reef89 Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 har nok ingnen ting å si om den er der eller ikke, på BMW skjer det ingen forandringer ved fjærning eller påsettelse. kaskje du mister én HK men..
Hoem Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 har nok ingnen ting å si om den er der eller ikke, på BMW skjer det ingen forandringer ved fjærning eller påsettelse. kaskje du mister én HK men.. Javel?
Farrukh M Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Skrevet Februar 13, 2009 Hmm... det virket ikke noe positiv!!! fjørner jeg så må jeg sette på en mellom lyddemper, har super sport bak del i rustfri stål og det blir litt for mye lyd på lang kjøring...men grom er det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå