Gå til innhold

Hvor mange hester får man i m50b25 ved å fjørne kat?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tror denne er litt feilposta, skulle vært i annet bil og...

vil vel heller si den skal være under "teknisk" men...

Fjerning av cat gir ikke all verdens effekt økning. Tror kanskje 8-10 er realistisk. Blir litt mer brumming i eksosen ja, da caten holder igjen endel i eksosen....

Skrevet

Ligger litt feil ja...

Jeg har fjernet cat'n på min M52b20,har kjørt den på rullende landevei og den målte nå 112 kw i motor. Og den brummer mer. Har ikke testet før jeg fjerna'n. Kan ikke skryte at det blei noe mer effekt :shock:

Skrevet

Jeg kjørte en stund uten kat på min bil og, merket ikke noe forskjell. Lagde ikke noe pen lyd syntes jeg, ble for mye rasling i eksosen.. Jeg ville iallefall erstattet den med en mellompotte av noe slag.Merker litt forskjell med åpent luftfilter og cat-back, men sikkert ikke noe som kan måles i hk..

Skrevet
Ligger litt feil ja...

Jeg har fjernet cat'n på min M52b20,har kjørt den på rullende landevei og den målte nå 112 kw i motor. Og den brummer mer. Har ikke testet før jeg fjerna'n. Kan ikke skryte at det blei noe mer effekt :shock:

Kunne du tenke deg å legge ut bremsepapirene her?

Er interessert i hvordan momenturven ser ut.

Hvor mye moment hadde du f.eks på 2000 rpm?

Skrevet

har nok ingnen ting å si om den er der eller ikke, på BMW skjer det ingen forandringer ved fjærning eller påsettelse. kaskje du mister én HK men..

Skrevet
har nok ingnen ting å si om den er der eller ikke, på BMW skjer det ingen forandringer ved fjærning eller påsettelse. kaskje du mister én HK men..

Javel?

Skrevet

Hmm... det virket ikke noe positiv!!!

fjørner jeg så må jeg sette på en mellom lyddemper, har super sport bak del i rustfri stål og det blir litt for mye lyd på lang kjøring...men grom er det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...