Gå til innhold

Det ble en E61!

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Toora T190 er jo ikke akkurat ulike.. ;)

Synes Toora felgene er kjempeflotte og bilen din er jo en garanti for at dette hadde blitt bra. Har sent forespørsel til Christalex med svar at felgene har gått ut av produksjon og ikke kan skaffes mer. Synes TSW felgene er ganske like, så mulig jeg satser på de hvis jeg får en grei pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"
... 18" er forbeholdt vinterhjul.. 8)

:shock:

Strengt tatt er det vel slik:

520: 17"

525: 18"

530: 19"

Har man større enn 530' date=' så har man mye kred at man kan velge fritt ifra 19" og oppover! 8)[/quote']

Så du mener at man må smelle i vei med en bil til over en million for å kunne kjøre på 20"? :shock: Ser overhodet ikke logikken i det, og akter ikke å følge den uansett - beholder mine 20", jeg 8)

Til trådstarter: Gratulerer med en veldig pen bil! Gleder meg til å se flere bilder av denne :) Angående felger ville jeg ha kjøpt 19" for å fått et greit kompromiss mellom utseende og komfort. 20" ser unektelig bedre ut, men det er noe stivere og mer ukomfortabelt å kjøre på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kjenner til hvor man får bra priser på TSW felger? Begynner å bli ganske klar for denne nemlig!

ofx7xbknvmstgm513xxo.jpg

Evt noen som vet om noen andre felger som ligner?

De felgene du har bilde av heter Bayern Mesh mener jeg. Vet ikke om de har noen forhandler i Norge, men er veldig greit å få dem sendt "over dammen". I tillegg har både RH og Larzon felger som ligner en del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kjenner til hvor man får bra priser på TSW felger? Begynner å bli ganske klar for denne nemlig!

ofx7xbknvmstgm513xxo.jpg

Evt noen som vet om noen andre felger som ligner?

De felgene du har bilde av heter Bayern Mesh mener jeg. Vet ikke om de har noen forhandler i Norge, men er veldig greit å få dem sendt "over dammen". I tillegg har både RH og Larzon felger som ligner en del.

Til trådstarter:meget flott bil du har kjøpt deg,har selv lyst på e61 :)

Felgimport leverer bayern mesh felgen:

http://www.felgimport.no/wip4/product_d ... ype=&size=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toora T190 er jo ikke akkurat ulike.. ;)

Synes Toora felgene er kjempeflotte og bilen din er jo en garanti for at dette hadde blitt bra. Har sent forespørsel til Christalex med svar at felgene har gått ut av produksjon og ikke kan skaffes mer. Synes TSW felgene er ganske like, så mulig jeg satser på de hvis jeg får en grei pris.

:!: Toora har jeg dårlig erfaring med kvalitetsmessig.

Hadde en A6 med 17" RS6 replika ifra Toora som ble eggformat for et godt ord. Større felger er vel ennå mer sårbare med mindre gummi, enn de 17" jeg ødela.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...