Gå til innhold

335D E91 tuning..


KriZ87
 Share

Anbefalte innlegg

spørs hvor lurt det er å chippe denne.. mtp. at denne har et enormt dreiemoment.. har du automatgir da så tror jeg det ser skummelt ut for kassa.. hva tenker du for tuning? effektanlegg? sportsfilter? større turboer?

her er et utklipp fra www.itsfun.nu sine sider.. de har chip, regner med denne kun blir levert med 6trinns manuell? da skal det vell gå greit tror vi :D

BMW 335d

Bakhjulsdriven, 6-växlad manuell växellåda eller automatisk växellåda, 6-cylindrar, dieselmotor, rak, OHC, 24 ventiler, elektronisk direktinsprutning, turbo med intercooler, diesel katalysator

orginal med Itsfun-chip

motorvolym: 2993 ccm

comp: 17:1

effekt: 210 kW / 286 hk vid 4400 rpm 230 kW / 313 hk vid 4400 rpm

vridmoment: 580 Nm vid 1750 rpm 630 Nm vid 2000 rpm

toppfart: 250 km/h 272 km/h

övrigt: tar bort fartspärren,

effektkurva:

Hittar du något likvärdigt trimchip annonserat till lägre pris hos någon av våra konkurrenter så matchar vi priset.

Pris: 5900 kr

(Fi €749)

monterat och klart

Mvh Ray

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med den chippen får du bare 50nm ekstra.. så mulig det går bra.. regner med det burde være litt overdimensjoner.. men, er mange diesel biler som sliter med automat så ville sjekket litt opp ang. dette før du chipper :D men, for å være helt ærlig :D er det ikke et enormt drag i denne orginalt? :D trenger du mer :D hehe, mye skal bli mer, mange skal bli fler :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ta kontakt med hartge! dette koster penger, men de beholder garantien på biln! og vist du sku få problemer og motor trenger oppdatering så garanterer hartge at du trygt kan få oppdatert softwere på DDE uten at du mister efekten!

og som jeg sa tiliere DU BEHÅLLER GARANTIEN..

men det koster penger og du må sende inn styreenheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man chipper ikke en 335d e9x med hobbyvarer for guds skyld !!!!!

Jeg vil anbefale Hartge evt andre seriøse produsenter som ikke krangler med deg om noe skulle rive seg ! :evil:

Denne kommentaren støtter fullt ut. Er så mange som på død og liv skal tune bilene sine med slike jallaprodukter. Hartge og AC-Schntizer tester sine tuningprodukter nøye før de lanseres. Hartge testet sin versjon for 177hk versjonen i 120d, 320d og 520d i godt over et år.. Denne oppgraderingen ble vel også nærmere 6mnd forsinket også ettersom de ikke var fornøyd. For meg virker det som om forskjellene er slik:

Hartge/ACS:

Produktene deres er testet i lang tid på de aktuelle bilene og motoroppgraderingen er hentet ut slik at drivverk, girkasse og motor tåler den økte effekten. Som kjent - kvalitet koster, og det får man med Hartge/ACS. Det er en grunn til at nybilgarantien ivaretas ved en motoroppgradering igjennom en av de nevnte.

Jallatunere:

Produktene deres er satt sammen i en fei på et par måneder. Hovedfokuset deres er å hente ut så mye effekt at det går utover drivverk, girkasse og motor. De er svært lite driftsikre. Derav den lave prisen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...