Nytern Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 Ledningene har gnissa inntil en bolt i motorrommet i lengre tid, blitt hull på strømpa og isolasjonen på noen av ledningene. Får en kjøpt dette "ledningsnettet" nytt? Regner med at det er ganske std at dette byttes da det ligger sårbart til. Bilen gikk i nødmodus i dag pga dette, ikke gøy. Lagde meg en midlertidig fiks til det blir ordnet: Skikkelig reodor felgen, men det var igrunn ikke så dumt
Inline six Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 Det meste av ledningsnett er å få kjøpt nytt, men det enkleste og billigste er vel å lodde inn nye ledninger der skaden er
Nytern Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Skrevet Februar 13, 2009 Hmm, kan ikke tro annet enn at det er originalt. Tror nesten det er enklere å kjøpe nytt. Hadde vært ok om noen visste, ser ikke hvor dette styret begynner/ender så vanskelig å si hvor omfattende det er
Haug530D Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 Hmm, kan ikke tro annet enn at det er originalt.Tror nesten det er enklere å kjøpe nytt. Hadde vært ok om noen visste, ser ikke hvor dette styret begynner/ender så vanskelig å si hvor omfattende det er Synes bare den så litt lang ut, hvilken bil er dette?
jensemann23 Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 gikk motoren i nød sier du? Min stoppet tvert da den ikke fikk signal fra triggerføler. Var hverken gnist eller bensin å få da..
Nytern Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Skrevet Februar 13, 2009 Hmm.. Her lå ledningene inntil jord. Bilen gikk normalt når jeg "fikset" det ihvertfall.
Ballder Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 Den lange bolten skal være så lang fordi det skal være en slags brakett av plast som skal stå der. Den braketten er ment til og holde ledningen slik at dette ikke skal skje.
Nytern Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Skrevet Februar 13, 2009 Ahh, seff. Den har jeg, måtte fjerne braketten da den klemte ledningene ned mot jord. Hadde vært så kjekt om dette hadde plugg i begge ender. Bare å bytte det liksom.
Ballder Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 Er vel "bare" 7-800 kr. for en ny føler da.
Nytern Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Skrevet Februar 13, 2009 Da blir det isåfall ny føler. Får med ledningsnettet da altså? Går ikke i nødmodus nå lenger heldigvis. Jallamekken min fungerte. Men da bestiller jeg ny føler. Hater at ting er halvveis i orden..
Ballder Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 Ja, den ledningen går jo bare til føleren/sensoren. Det lille jeg kan se, sier meg at det er en m50/m52 motor dette. Skal se om jeg finner en tegning på gs av dette. Er huket opp mot ledningsnettet sånn ca midt under innsugs manifoil denne.
Ballder Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 Det er vel nr 9 som er slitt, og nr 11 den skal ligge i dersom jeg har tatt rett av bildet ditt.
Nytern Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Skrevet Februar 13, 2009 Helt korrekt! Da får jeg koste på meg 7-800kr. Det er det vel verdt. Om så bare for å få ro i sjela. Har som mål ha unngå jallamekk på denne bilen Tusen takk!
Nytern Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Skrevet Februar 13, 2009 Hmm.. Hvis jeg ringer GS, hva skal jeg si at jeg ehh.. Trenger?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå