Nytern Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Skrevet Februar 13, 2009 Genialt! Tusen takk.. Da blir det vel saker
Ballder Skrevet Februar 14, 2009 Skrevet Februar 14, 2009 Litt trangt der inne den er koblet sammen, men det går dersom du ikke har never som hulken. Løkke tæll.
Haug530D Skrevet Februar 14, 2009 Skrevet Februar 14, 2009 Ok da har jeg akkurat byttet på min bil også, selvfølgelig greidde jeg å knekke det dekselet som du snakker om her Brukte ca 1 time, da skrudde jeg ut oljefilteret for å komme til kontakten under innsugsmanifolden, trangt som ei f...e under der . Dette er da på M52B25 motoren, regner med det er stortsett likt på andre også.
Nytern Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Skrevet Februar 14, 2009 Var selve sensoren din gåen eller? Kan se for meg at det er trangt ja! Var trangt nok bare å lage jallamekken min Gikk bilen din dårligere før du byttet?
Haug530D Skrevet Februar 14, 2009 Skrevet Februar 14, 2009 Var selve sensoren din gåen eller?Kan se for meg at det er trangt ja! Var trangt nok bare å lage jallamekken min Gikk bilen din dårligere før du byttet? Sensoren var gåen ja, men fikk ikke opp noe på diagnose, har forøvrig en tråd om problemet her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=103430
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå