Thomassino88 Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 rally var bedre før i tia når dem hadde 500-700 hester som gamle far sier
Andreas1 Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 rally var bedre før i tia når dem hadde 500-700 hester som gamle far sier Gamle far din høres ut som en klok mann. Mye som var morsommere før alt skulle begrenses og reguleres.
oddis Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 rally var bedre før i tia når dem hadde 500-700 hester som gamle far sier Gamle far din høres ut som en klok mann. Mye som var morsommere før alt skulle begrenses og reguleres. Helt enig. Men rallybilene idag går enda fælere enn den gang, så bortsett fra alt hjulspinnet er det ikke stor forskjell. Men idag er jo WRC bilene lettkjørte med SMG og kun to pedaler. Syns det er litt vel pussy. Man skal ha litt å dirigere beina sine på, og da trenger man 3 å veksle på! BMW burde absolutt satse i rally syns jeg, så vi som bor i "rallyland" kan få kvalifisert doning fra BMW forhandler (det inkl turbo, skikkelige differ og veltebur som standard!) Stikker å ser på rally nå jeg, SS3 står for døra.
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 rally var bedre før i tia når dem hadde 500-700 hester som gamle far sier Gamle far din høres ut som en klok mann. Mye som var morsommere før alt skulle begrenses og reguleres. Er enig jeg også men det var noen gode grunner til regelendringene kom: 3 eksempel: http://www.youtube.com/watch?v=0IiANJ5E ... re=related Toivonen sin krasj som var siste spikeren i kista for gruppe B. http://www.youtube.com/watch?v=Kgb8yp0e ... re=related
jojr Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Skrevet Februar 13, 2009 Ja kan ikke skjønne annet en at det er velballanserte biler og mulg å få ut litt av
Hyggmaister Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 Enig med ehrnst, 1-serie måtte da være en "ultimat" rallybil.. Faaaan, når citröen kan være verdensledende i rally, burde da bmw kunne komme opp me noe motrekk!?!?
jojr Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Skrevet Februar 13, 2009 Enig med ehrnst, 1-serie måtte da være en "ultimat" rallybil..Faaaan, når citröen kan være verdensledende i rally, burde da bmw kunne komme opp me noe motrekk!?!? Ja det burde jo ikke være mulig at de har holdt seg på toppen i flere år
Nytern Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 Nå er det strengt tatt ett fett hvilken bil som er utgangspunktet, du finner svært få likheter på wrcbil vs originalbil.
Fredrik Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 Men rallybilene idag går enda fælere enn den gang, så bortsett fra alt hjulspinnet er det ikke stor forskjell. Men idag er jo WRC bilene lettkjørte med SMG og kun to pedaler. Syns det er litt vel pussy. Man skal ha litt å dirigere beina sine på, og da trenger man 3 å veksle på! Stikkordet er "Gruppe B"... slik rally engang var... totalt vanvittig, men utrolig kult... play it loud... spesielt 2:27 ut i videoen...
jojr Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Skrevet Februar 13, 2009 Nå er det strengt tatt ett fett hvilken bil som er utgangspunktet, du finner svært få likheter på wrcbil vs originalbil. Nettop derfor, Citroen ser man egentlig ikke på som noen kjøremaskin, Mens BMW har jo serieproduserte gatebiler som sparker litt.
jojr Skrevet Februar 13, 2009 Forfatter Skrevet Februar 13, 2009 Men rallybilene idag går enda fælere enn den gang, så bortsett fra alt hjulspinnet er det ikke stor forskjell. Men idag er jo WRC bilene lettkjørte med SMG og kun to pedaler. Syns det er litt vel pussy. Man skal ha litt å dirigere beina sine på, og da trenger man 3 å veksle på! Stikkordet er "Gruppe B"... slik rally engang var... totalt vanvittig, men utrolig kult... play it loud... spesielt 2:27 ut i videoen... Ja det var tider det, skulle holde tunga rett i munnen for å kjøre. Martin Schanke hadde vel en sånn RS200 med 600-700 hester som han stilte opp i Rallycross med
Fredrik Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 Nettop derfor, Citroen ser man egentlig ikke på som noen kjøremaskin, Mens BMW har jo serieproduserte gatebiler som sparker litt. Det er jo forsåvidt korrekt, men vi betaler jo for gleden også. Hvis Citroën kunne tatt seg betalt på den samme måten ville nok deres serieproduserte gatebiler også ha vært mer sexy. Når dette er nevnt er det få bilprodusenter som har gjort det bedre i rally (i moderne tid) enn nettopp Citroën. En slags ny E30 M3 hadde derfor ikke vært en dum imagebygger for BMW.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå