S.Nilsen Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 BMW må ikke forandre fronten mer nå!begynner og skli ut dette! de skulle kommet med en ny M3 E30 fra gamle dager!den hadde solgt som jomfruer på billig salg!!!!!
Fredrik Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 Jeg liker konseptet og Passat CC ser faktisk meget bra ut live. Jeg tror dette konseptet betyr slutten på sedaner slik vi kjenner dem og Porsche Panamera vil nok etablere stilen for godt.
Galro Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 Det jeg ikke liker med de nye BMW'ene er de overdrevet store nyerene/grillen. Disse er vel et resultat av at fronten må være høy pga. den skal være skånsom mot fotgjengere, Med forbehold om at jeg ikke har lest de nye betingelsene, så tror jeg du tar litt feil. Jeg mener fronten må være myk for å skåne mot skader om folk er så uheldige å slå hodet ned i panseret. Noe som er litt annerledes enn det at fronten må være høy. Det er forskjellige måter å få til en myk front. Siden motoren er hard, er det naturligste å bygge seg vekk fra den. Audi, Mitsubishi med flere har bygd seg oppover og prøver å skjule dette med store griller. Alfa Romeo har bygd seg uttover, og prøver å skjule dette med en spiss front og streker som drar øynene mot midten. En annen løsning er å flytte motoren, f.eks. til bak kupeen som Tatra hadde før (min favoritt). I hvert fall er det slik jeg har forstått det.
Der Barockengel Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 Jeg liker konseptet og Passat CC ser faktisk meget bra ut live. Jeg tror dette konseptet betyr slutten på sedaner slik vi kjenner dem og Porsche Panamera vil nok etablere stilen for godt. Jeg har stor sans for Porsches nye Panamera. Jeg tror også at Porsche med denne modellen vil re-etablere denne biltypen i markedet, og at andre vil følge i Porsches fotspor. Det vil bli interessant å se hvor lang tid det tar før andre tar opp idéen, og vi f.eks. får se en lignende modell basert på Hyundai Sonata. Om dette betyr slutten for den tradisjonelle sedanen, vil jeg imidlertid ikke ta sjansen å satse på. Men dette er noe det vil bli interessant å se tilbake på rundt 2014.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå