Lars89 Skrevet Februar 14, 2009 Skrevet Februar 14, 2009 Bare jeg som IKKE får spam-mail? Har hatt mail i 12 år nå og ikke fått EN spam-mail. Og jeg har vært inne på MYE rart
S.Arnesen Skrevet Februar 14, 2009 Skrevet Februar 14, 2009 Og jeg har vært inne på MYE rart haha... hørtes jo bra ut...
xato89 Skrevet Februar 14, 2009 Skrevet Februar 14, 2009 har vinni en haug med mrd jeg også.. sydenturer for hele familien også.. tror faktisk jeg fikk en mail om at jeg hadde vinni ett fly engang.. alt dem skulle ha var person nr og div andre personlige opplysninger. syke syke folk
Torbjørn H Skrevet Februar 14, 2009 Skrevet Februar 14, 2009 Noen andre her som vinner damer? Det gjør jeg ca en gang i uka! Får til og med "notifications" om at Luxurious ladies are waiting 4 you (På jobbmailen faktisk)
ZhilleN Skrevet Februar 14, 2009 Skrevet Februar 14, 2009 Håper virkelig for din skyld du skjønner det der bare er spamm:p
Superbeetle Skrevet Februar 14, 2009 Skrevet Februar 14, 2009 Jeg vant en slik bil for noen dager siden Har ikke ville legge ut bilder og slikt ennå, bl.a for at jeg venter på at pengene jeg overførte til fraktselsskapet skal komme inn Hva mener dere med at det bare er tull?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå