Lars89 Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Denne? jaja shit happends Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentan-racing.com Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Der varn ja.. så ikke gærnt ut detta.. Noen som fikk med seg åssen ræva til lundgren så ut på slutten på søndag da? den var totalt borte.. Spruta jo carbon deler fra den volvon.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Uff uff, så hendelsen. Triste greier. Men hvem her skylda? Hørte noe om at Volvon bremset ned for å prøve å sladde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Uff uff, så hendelsen. Triste greier.Men hvem her skylda? Hørte noe om at Volvon bremset ned for å prøve å sladde? Volvoen stoppa på langstrekka for å ta piruetter Men det er jo likegyldeig på bane dessverre, da forsikringen ikke gjelder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EsrEveR Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 gratulerer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Lånte noen bilder fra Ceekay sin bilde tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Oisann.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Var denne bilen det ja.. Jeg tar 5 bilder i sekundet på bane, så kan tenke seg til hvor fort dette faktisk gikk rundt.. Du må ha kjent den der i nakken for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentan-racing.com Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Men nå må e bare få skyte inn at den som kjører bak har UANSETT vikeplikt på bane.. Å skader på egen bil må man uansett dekke selv.. Så hvorfor denne regelen med skilt er der skjønner jeg lite av.. Men tror muligens forsikringen gjelder for skader som måtte oppstå på anlegget.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tokfräsch Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2009 Testet bilen på Gatebil i dag. Gikk helt greit bortsett ifra en liten krasj med en viss svensk carbon Volvo. Lindgren, Lindsröm, eller no sånt. Respekt til gutta som kan kjøre bil, for det kan tydeligvis ikke jeg enda hehe Det ser ganske lett ut men det er ganske anderledes når du først sitter der og kjører selv. Men det var helt vanvittig morro, og det skal gjentas framover håper jeg. hehe morro med banebil åssen gikk det da:P? gikk til helvete som flere sikker har skjønt men det var en sinnsyk opplevelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tokfräsch Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2009 lurer på åssen denne m3n ser ut nå jeg.. ræva til lundgren så ikke bra ut etter du hilste på han.. Pratet med han etter smellen, grei kar egentlig. Men han ville at jeg skulle holde men unda han på banen heretter:P tror ikke førsteinntrykket var veldig vellykket hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tokfräsch Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2009 Denne? jaja shit happends Skjer iblandt ja, men dette er jo ikke ille. Kunne fort ha blitt mye værre. Alle ser jo hvor mye det var som skjedde på hvor kort tid. Dessuten, når dette skjedde var han i ferd med å forbikjøre meg, det sa han selv. Som han sa: "jeg var på feil sted, til feil tid". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tokfräsch Skrevet Juni 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2009 Uff uff, så hendelsen. Triste greier.Men hvem her skylda? Hørte noe om at Volvon bremset ned for å prøve å sladde? Volvoen stoppa på langstrekka for å ta piruetter Men det er jo likegyldeig på bane dessverre, da forsikringen ikke gjelder... Nei, nei. han sto ikke stille, han bremset ikke ned heller. Han var på vei forbi meg på min høyre side samtidig som jeg var på jeg inn i en snurr til høyre etter langsvingen. Traff han i hans venstre bakskjerm, fra siden. jeg kjørte ikke på han bakfra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentan-racing.com Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 Hehe fort gjort.. Vi banket sammen me porschen til pettersen auto import.. han skulle sende oss klistremerker der det står: bulken er sponset av pettersen autoimport Dessverre slikt som skjer på gatebil.. seg så være extreme løp eller frikjøring.. men smeller litt oftere på frikjøringen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet Juni 6, 2009 Share Skrevet Juni 6, 2009 Skjer voldsomt fort slike ting ja.. Men skadene på din ser jo ikke så voldsomme ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå