Gå til innhold

GS baklyktsett til E39

DannyRS
 Share

Anbefalte innlegg

Hvorfor skal de alltid lage sånn crystal-jalla-look. ebay er jo full av sånn møkk. Spesielt til e30, originale sotede som de kunne ha tjent penger på lages ikke lenger.

Beklager utbruddet :oops:

Noen som har bilde av en touring med disse lyktene på? Kansje det ikke blir så værst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal de alltid lage sånn crystal-jalla-look. ebay er jo full av sånn møkk. Spesielt til e30, originale sotede som de kunne ha tjent penger på lages ikke lenger.

Beklager utbruddet :oops:

Noen som har bilde av en touring med disse lyktene på? Kansje det ikke blir så værst...

Enig, synes det blir litt Volvo look på en måte, men sikkert de som liker det også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har bilde av de sotete lyktene på en touring?

Henger meg på denne!

Da det virker som om dette er et helt nytt proukt tror jeg ikke at det finnes. Dere får mase litt på GS så kan de sikkert knipse noen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp montert disse lyktene på en 99 mod touring (prefacelift). Syns det ser bra ut på bilen, men passformen på disse er så som så... De "tetter" bra mot karosseri men det er slett ikke Hella. Jeg har brukt høytrykkspyler for å teste mot vannlekasje og det kom ikke vann inn i bilen etter montering.

De har dessuten en litt annen form enn de originale lyktene, så det ble litt større sprang mellom lykten i luka og lykta på siden. Er ikke helt fornøyd...

Pæreholdere og 2 orange blinkpærer følger med, men pæreholdere måtte jeg modifisere fordi de ikke passer med hullet i karroseriet. (For dårlig passform) Litt synd at man ikke kan bruke de originale pæreholderne fra Hella, men de som fulgte med er greie nok dersom man sliper de i kanten slik at de passer.

Dersom det er interesse kan jeg ta noen bilder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp montert disse lyktene på en 99 mod touring (prefacelift). Syns det ser bra ut på bilen, men passformen på disse er så som så... De "tetter" bra mot karosseri men det er slett ikke Hella. Jeg har brukt høytrykkspyler for å teste mot vannlekasje og det kom ikke vann inn i bilen etter montering.

De har dessuten en litt annen form enn de originale lyktene, så det ble litt større sprang mellom lykten i luka og lykta på siden. Er ikke helt fornøyd...

Pæreholdere og 2 orange blinkpærer følger med, men pæreholdere måtte jeg modifisere fordi de ikke passer med hullet i karroseriet. (For dårlig passform) Litt synd at man ikke kan bruke de originale pæreholderne fra Hella, men de som fulgte med er greie nok dersom man sliper de i kanten slik at de passer.

Dersom det er interesse kan jeg ta noen bilder...

Grunnen til at du ikke kan bruke orginal pæreholderne er fordi at blinklyset er flyttet ned hvis noen skulle lure på det :wink:

Ang passformen som du ikke var helt fornøyd med , så kan man som regel ikke sammenligne hella/org lykter med andre ettermarkedslykter.

Vi har solgt rund 40-45 sett så langt, men det er ingen som har ringt ang dette hittil.

Men bra med alle tilbakemelding uansett da :) Er hjelp til forbedringer på produktet det.

Vi monterte noen sett på verkstedet nylig gikk greit det, litt just ellers bra

Legg gjerne ut bilde av de sorte hvis noen har :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte å si i tråden over: Er fornøyd med med prisen! Og som Morgan GS sier, så er dette ettermarkedslykter, men kvaliteten på disse lyktene er generelt god.

Husk bare å ta ut pæreholderne før du monterer, ellers må du demontere lykta for å skifte pærer. Da ser du også om du må tilpasse pæreholderen for å få denne til å passe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...