E.H.D Skrevet Februar 15, 2009 Skrevet Februar 15, 2009 Lyst på sølv i Breyton GTS. Den er veldig lav bak, skulle gjerne hatt den ned 2 cm foran, for å balansere det litt. Har bestilt ett sett fra Scheidermann. Holder med deg i valget av sølvfarget felg. Når jeg ser litt nøyere på bildene ser jeg at den ikke er så lav som jeg først syntes.
ParamedicX5 Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Skrevet Februar 15, 2009 Lyst på sølv i Breyton GTS. Den er veldig lav bak, skulle gjerne hatt den ned 2 cm foran, for å balansere det litt. Har bestilt ett sett fra Scheidermann. Holder ned deg i valget av sølvfarget felg. Når jeg ser litt nøyere på bildene ser jeg at den ikke er så lav som jeg først syntes. Nå som Nordisk Felgimport (som tok inn Breyton) er historie, vet jeg ikke hvor de fås kjøpt. Ang senking må den nok ned litt i front. Gleder meg til å se resultatet.
E.H.D Skrevet Februar 15, 2009 Skrevet Februar 15, 2009 Viste ikke at Nordisk Felgimport var historie, nettsiden er jo oppe fremdeles. Ser at Christalex Import selger noen Breyton felger på Finn.no.
Saltkjelen Skrevet Februar 15, 2009 Skrevet Februar 15, 2009 Christalex kan nok sikkert skaffe GTS felgene du snakker om. Jeg handlet mine Toora T190 av han og var meget fornøyd med serivce og handel.. Forøvrig får vi (nok en gang) gratulere deg med ny E9x.. Det begynner å bli en del nå.. Hvor mange månedene går det nå mellom hver bil?
milhouse Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 Christalex kan nok sikkert skaffe GTS felgene du snakker om. Jeg handlet mine Toora T190 av han og var meget fornøyd med serivce og handel.. Forøvrig får vi (nok en gang) gratulere deg med ny E9x.. Det begynner å bli en del nå.. Hvor mange månedene går det nå mellom hver bil? han er jo ikke riktig! Viktig å bytte bil ofte. Bra det geir. var morsomt å se bilen live, men jeg hadde mye å gjøre. Det kan hende jeg kan høyne budet på stjerneeker 230 en del da de lovte rabattene ser ut til å bli lavere!! Jeg gleder meg ekstremt til sommern og få dratt på noen treff.
andreastrones Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 Geir; slå på tråden, så skal jeg alltids skaffe deg disse felgene. Har en bil jeg kan legge dem inn i nå, som skal opp om en ukes tid.
ParamedicX5 Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Skrevet Februar 16, 2009 Viste ikke at Nordisk Felgimport var historie, nettsiden er jo oppe fremdeles. Ser at Christalex Import selger noen Breyton felger på Finn.no. Jeg bare fikk med meg at butikken var borte, og at handel gjennom de nå foregår ved forskuddsbetaling av felger. Ryktene sier noe om at de har avviklet,- men vet ikke helt. Cristalex er DYR, og følger ikke opp. Har bedt om tilbud, men ikke fått noe...
ParamedicX5 Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Skrevet Februar 16, 2009 Christalex kan nok sikkert skaffe GTS felgene du snakker om. Jeg handlet mine Toora T190 av han og var meget fornøyd med serivce og handel.. Forøvrig får vi (nok en gang) gratulere deg med ny E9x.. Det begynner å bli en del nå.. Hvor mange månedene går det nå mellom hver bil? han er jo ikke riktig! Viktig å bytte bil ofte. Bra det geir. var morsomt å se bilen live, men jeg hadde mye å gjøre. Det kan hende jeg kan høyne budet på stjerneeker 230 en del da de lovte rabattene ser ut til å bli lavere!! Jeg gleder meg ekstremt til sommern og få dratt på noen treff. Ja,- blir bra det. Så snart jeg får tak i Breyton GTS evt i 19" så er de stjerneeke 230 klare for salg
ParamedicX5 Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Skrevet Februar 16, 2009 Christalex kan nok sikkert skaffe GTS felgene du snakker om. Jeg handlet mine Toora T190 av han og var meget fornøyd med serivce og handel.. Forøvrig får vi (nok en gang) gratulere deg med ny E9x.. Det begynner å bli en del nå.. Hvor mange månedene går det nå mellom hver bil? Viktig å fornye seg... Neste bil er allerede under planlegging, så denne ligger nok på finn.no før man vet ordet av det
ParamedicX5 Skrevet Mars 6, 2009 Forfatter Skrevet Mars 6, 2009 Se nye bilder - side 1, tatt av www.bilfoto.net (han er dyktig)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå