Haug530D Skrevet Mars 3, 2009 Forfatter Skrevet Mars 3, 2009 Unger og boller = utenfor bilen!Ihvertfall så lenge min samboer ikke blir for hissig.. Har du Carsoft slik at du kan måle temp. på innsugsluft før og etter montering av varmeskjoldet? Hehe, ja så helst at ikke ungene var i bilen i hele tatt, heller ikke i nærheten, skulle hatt en bruksbil + en arbeidsbil. Må få meg en garasje også tror jeg når vi flytter, verken jeg eller bilen liker at den står ute å fryser hele tiden stakkar Har Carsoft ja, kan man måle tempen med det da?
Haug530D Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Skrevet Mars 10, 2009 Fikk pakke i dag også jeg den kom fra Turner Motorsport men jeg bestillte den fra Understeer, mulig de har noen avtaler, ikke vet jeg.
Haug530D Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Skrevet Mars 15, 2009 Da har jeg fått satt sammen en fordemper og en bakdemper, så får jeg se om jeg ikke får montert på bilen i løpet av de nærmeste dagene:
Haug530D Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Skrevet Mars 21, 2009 Montert senksettet? Jepp, ble litt sent, begynnte klokka 12 i dag ca, og var vel ferdig klokka 21.00 med innlagte kaffipauser, drøs med venner å midag. Bilen ble altså knall, jeg vil si at Eibach fjærer å Bilstein dempere fungerer 100% Eneste negative er at nå kjenner jeg hver en hump i veien, men kan leve med det Jeg kjøpte også som sagt alt nytt, nye topplagrer, belger, gummistopp, skruer osv.. Det var ikke så dumt, for demperne var ferdig sammensatt når jeg skulle sette de på bilen. Topplagrene virket dårlige på de jeg tok av foran, slark i begge. Skal legge ut bilder av senken, men blir ikke nå da det er mørkt ute. Skulle egentlig sette på sommerhjulene også men fikk ikke tid til det. Fikk satt på Powerflex bak.
Haug530D Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Skrevet Mars 21, 2009 Her er noen få bilder jeg tok i dag når jeg monterte senkesettet. Ny og gammel demper: Ny demper montert bak Var litt høy til tider High Jumpers Sluttresultatet ble ikke sånn altså
EBørøsund Skrevet Mars 21, 2009 Skrevet Mars 21, 2009 Ser bra ut;) Fulgte du guiden på forumet her eller fant du noen snarveier bak?
Haug530D Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Skrevet Mars 21, 2009 Ser bra ut;)Fulgte du guiden på forumet her eller fant du noen snarveier bak? Bak var egentlig greitt, for jeg visste jeg måtte ut med hattehyllen å høytalere og den hattehyllen har jeg hatt ut å inn en del i forbindelse med Carputer prosjektet mitt, men alikevel er det jo selvfølgelig noe styr da, aå det gikk forholdsvis kjapt å skifte bak når hattehyllen var ute. Fremme var det litt mer styr og jeg måtte faktisk jukse litt der (Leste litt her på forummet) Sa jo til madammen at det tok noen få timer jeg hehe, så hun tok ungene med på tur med besteforeldrene (Svigerfar er så å si skogsmann, driver med alt mulig, traktorer, gravemaskiner etc..) men desverre så kom de jo tilbake når jeg bare hadde skiftet bak. Og da måtte jeg jo inn å hjelpe til med unger å styr.
Astri Skrevet Mars 21, 2009 Skrevet Mars 21, 2009 Hehe, kan bli bra dette. Kjøpte du bilen hos MB Auto i Bergen? Syns eg kjente igjen plassen på bildene... Men det er litt mye skriving i forhold til bilder.
Haug530D Skrevet Mars 21, 2009 Forfatter Skrevet Mars 21, 2009 Hehe, kan bli bra dette. Kjøpte du bilen hos MB Auto i Bergen? Syns eg kjente igjen plassen på bildene...Men det er litt mye skriving i forhold til bilder. Stemmer det , ja er enig i at det blir litt mye skriving her ja, skal få ut flere bilder i løpet av våren tenker jeg, holder på med en del andre prosjekt også som aldri ser ut til å bli ferdig, hehe.
Haug530D Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Skrevet Mars 22, 2009 Her er noen bilder fra ferdig senket bil, både med vinter og sommersåler på.
Haug530D Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Skrevet Mars 22, 2009 Meget bra;) Hvor målte du ifra? Senter og opp til hjulbuen, men den er litt høyere bak på venstre side? noen som vet hvorfor? må det sette seg litt kanskje?
Haug530D Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Skrevet Mars 29, 2009 Testet Autofold funksjonen i dag, skiftet høytalere foran og da måtte jeg jo teste: Testet kun på førersiden. Fikk tak i bryterpanel med autofold på Ebay.de var ikke mange hundrelappene, alternativet ble ny til 2000,- Denne har da delenr: 61318380643 Men man kan også bruke: 61356904243 Satte jo selvfølgelig inn Shadowline lister også: Ble kun foran foreløpig, men damn så mye bedre det ser ut enn Chrome lister
SSM Skrevet Mars 30, 2009 Skrevet Mars 30, 2009 Meget bra;) Hvor målte du ifra? Senter og opp til hjulbuen, men den er litt høyere bak på venstre side? noen som vet hvorfor? må det sette seg litt kanskje? Viss det er kun et feste på klokka bak så vil den bli litt lavere på høyre siden da klokka vrir seg. Det kan fikses med justerbar foring til lokket på klokka, men det ser jeg som ganske unødvendig på en ellers orginal E39. M3en min er nesten 1cm forskjell på høyre og venstre når bilen står på flatt garasjegulv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå