Gå til innhold

Haug's 523 Prosjekt (Eibach stabstag s.4)

Anbefalte innlegg

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Ja, det er hvertfall sakt at det er det som kan gjøre utslag på høydeforskjell. Hvor mye var det snakk om i ditt tilfelle?

Bolt on ja, men mye arbeid alikevell. Gå for M5 motor da ;)

Det husker jeg ikke sånn i farten, ja skulle ha satt i M5 motor, men setter jeg bunndelen fra M54B30 er det ingen som vil kunne se forskjell, dessuten liker jeg litt andre løsninger, tror uansett 220-230hk er nok for meg, i tilegg til bedre bunndrag.

Btw bra artikkel i Sunnhordland her for noen uker siden :D

Var sjofør på en E39M5 forrige fredag, knall bra bil å kjøre men det er ikke M3 for å si det slik! 220-230hk sparker greit nok det skulle man tro.

Heh, jo takk for det du :) Var fornøyd med den jeg og.

Arthur sin kanskje?

Vett kje om nåken så hette da så har M5... Men Richard sin.

Haha,alle tar feil av meg å Arthur!!!

Sjølv etter 10år:) Godt da ;)

Flink sjåfør du Mr,Larsen ;)

Skrevet
Kul kjerre:)

Sjekk ut: http://www.cosmoracing.com/

Mye kult å bra te bilen din:)

Been there done that, her e bilen min modell for de:

http://www.cosmoracing.com/productinfo. ... 4&pid=1941

Kjøpte da luftfiltersettett derfra me varmeskjold, men da viste seg å væra ett jallaprodukt me dårlig passform, da førsta bilde e forøvrig ett KN filter, nåke som ikkje e me i settet deiras :shock:

Har fått meg tesvarande sett frå Turnermotorsport.

E forøvrig skreve mykje negativt om Cosmosracing rundt på nettet, nåke eg fant ut i ettertid.

Skrevet
Ja, det er hvertfall sakt at det er det som kan gjøre utslag på høydeforskjell. Hvor mye var det snakk om i ditt tilfelle?

Bolt on ja, men mye arbeid alikevell. Gå for M5 motor da ;)

Det husker jeg ikke sånn i farten, ja skulle ha satt i M5 motor, men setter jeg bunndelen fra M54B30 er det ingen som vil kunne se forskjell, dessuten liker jeg litt andre løsninger, tror uansett 220-230hk er nok for meg, i tilegg til bedre bunndrag.

Btw bra artikkel i Sunnhordland her for noen uker siden :D

Var sjofør på en E39M5 forrige fredag, knall bra bil å kjøre men det er ikke M3 for å si det slik! 220-230hk sparker greit nok det skulle man tro.

Heh, jo takk for det du :) Var fornøyd med den jeg og.

Arthur sin kanskje?

Vett kje om nåken så hette da så har M5... Men Richard sin.

Haha,alle tar feil av meg å Arthur!!!

Sjølv etter 10år:) Godt da ;)

Flink sjåfør du Mr,Larsen ;)

Hehe, ja beklage da men da har likksom alltid vært Arthur å Richard likksom, men eg tenkte litt på da ettepå og skjønte at da va feil ja :oops:

Skrevet

Da fikk jeg pakke i posten i dag, Eibach Anti Roll bar Stabstag foran og bak med Poly foringer, bak er det 18mm mot 13mm orginalt foran er det 27mm mot 22.5mm tror jeg det var :D

q58cexog3t1fpf2tfaqo.jpg

En liten sammenligning, ikke så godt å se men, det gammle er 13mm og det nye er 18mm

b761oznnofhdng4exryf.jpg

Ennda en sammenlikning:

hgmi1ado3t0r06e7r7oi.jpg

Monterte det bakre på bilen, brukte ca 20-30min og da jekket jeg ikke opp bilen eller noe:

yqjpghv3wqthi62lh5fz.jpg

e6h8uat6kqxtvksk2wlm.jpg

1tslr69wusikrmfejio7.jpg

Da er det bare foran igjen, regner med det tar litt lenger tid, må vel ned med den motorplast dekselet.

Skrevet

Kan vel også være greit å bytte pendelstagene eller hva de heter og? =)

Hvordan du fikk montert på disse uten å jekke opp bilen skjønte jeg ikke men! :)

Skrevet
Kan vel også være greit å bytte pendelstagene eller hva de heter og? =)

Hvordan du fikk montert på disse uten å jekke opp bilen skjønte jeg ikke men! :)

Skal byttes senere, la meg under bilen bak der, har litt helling utenfor så gikk greitt det, men hadde nok vært bedre å jekke den opp.

Begynner å bli vant med sånne vonde arbeidsstillinger, hehe :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...