///Dybdahl Skrevet Juni 15, 2009 Skrevet Juni 15, 2009 Kul kjerre:) Sjekk ut: http://www.cosmoracing.com/ Mye kult å bra te bilen din:)
///Dybdahl Skrevet Juni 15, 2009 Skrevet Juni 15, 2009 Ja, det er hvertfall sakt at det er det som kan gjøre utslag på høydeforskjell. Hvor mye var det snakk om i ditt tilfelle?Bolt on ja, men mye arbeid alikevell. Gå for M5 motor da Det husker jeg ikke sånn i farten, ja skulle ha satt i M5 motor, men setter jeg bunndelen fra M54B30 er det ingen som vil kunne se forskjell, dessuten liker jeg litt andre løsninger, tror uansett 220-230hk er nok for meg, i tilegg til bedre bunndrag. Btw bra artikkel i Sunnhordland her for noen uker siden Var sjofør på en E39M5 forrige fredag, knall bra bil å kjøre men det er ikke M3 for å si det slik! 220-230hk sparker greit nok det skulle man tro. Heh, jo takk for det du Var fornøyd med den jeg og. Arthur sin kanskje? Vett kje om nåken så hette da så har M5... Men Richard sin. Haha,alle tar feil av meg å Arthur!!! Sjølv etter 10år:) Godt da Flink sjåfør du Mr,Larsen
Haug530D Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Skrevet Juni 15, 2009 Kul kjerre:)Sjekk ut: http://www.cosmoracing.com/ Mye kult å bra te bilen din:) Been there done that, her e bilen min modell for de: http://www.cosmoracing.com/productinfo. ... 4&pid=1941 Kjøpte da luftfiltersettett derfra me varmeskjold, men da viste seg å væra ett jallaprodukt me dårlig passform, da førsta bilde e forøvrig ett KN filter, nåke som ikkje e me i settet deiras Har fått meg tesvarande sett frå Turnermotorsport. E forøvrig skreve mykje negativt om Cosmosracing rundt på nettet, nåke eg fant ut i ettertid.
Haug530D Skrevet Juni 15, 2009 Forfatter Skrevet Juni 15, 2009 Ja, det er hvertfall sakt at det er det som kan gjøre utslag på høydeforskjell. Hvor mye var det snakk om i ditt tilfelle?Bolt on ja, men mye arbeid alikevell. Gå for M5 motor da Det husker jeg ikke sånn i farten, ja skulle ha satt i M5 motor, men setter jeg bunndelen fra M54B30 er det ingen som vil kunne se forskjell, dessuten liker jeg litt andre løsninger, tror uansett 220-230hk er nok for meg, i tilegg til bedre bunndrag. Btw bra artikkel i Sunnhordland her for noen uker siden Var sjofør på en E39M5 forrige fredag, knall bra bil å kjøre men det er ikke M3 for å si det slik! 220-230hk sparker greit nok det skulle man tro. Heh, jo takk for det du Var fornøyd med den jeg og. Arthur sin kanskje? Vett kje om nåken så hette da så har M5... Men Richard sin. Haha,alle tar feil av meg å Arthur!!! Sjølv etter 10år:) Godt da Flink sjåfør du Mr,Larsen Hehe, ja beklage da men da har likksom alltid vært Arthur å Richard likksom, men eg tenkte litt på da ettepå og skjønte at da va feil ja
Haug530D Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Skrevet Juni 18, 2009 Da fikk jeg pakke i posten i dag, Eibach Anti Roll bar Stabstag foran og bak med Poly foringer, bak er det 18mm mot 13mm orginalt foran er det 27mm mot 22.5mm tror jeg det var En liten sammenligning, ikke så godt å se men, det gammle er 13mm og det nye er 18mm Ennda en sammenlikning: Monterte det bakre på bilen, brukte ca 20-30min og da jekket jeg ikke opp bilen eller noe: Da er det bare foran igjen, regner med det tar litt lenger tid, må vel ned med den motorplast dekselet.
Dr_S Skrevet Juni 18, 2009 Skrevet Juni 18, 2009 Kan vel også være greit å bytte pendelstagene eller hva de heter og? =) Hvordan du fikk montert på disse uten å jekke opp bilen skjønte jeg ikke men!
Haug530D Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Skrevet Juni 18, 2009 Kan vel også være greit å bytte pendelstagene eller hva de heter og? =)Hvordan du fikk montert på disse uten å jekke opp bilen skjønte jeg ikke men! Skal byttes senere, la meg under bilen bak der, har litt helling utenfor så gikk greitt det, men hadde nok vært bedre å jekke den opp. Begynner å bli vant med sånne vonde arbeidsstillinger, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå