EBørøsund Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 Vil gjøre noe med fronten på e39n min, men litt lite penger tia. Lurer derfor på å kjøpe biltema sine ringer, har lest endel om di, å satser på at de holder;) Hva er deres mening, ikke på kvaliteten, men om det blir kebabtralle, eller er det lov for orginalpolitiet;) Fyr løs;)
EirikL Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 Nei usj, blæh, pjuk. Da er det bare å kjøpe inn rottekjøtt og salat For å være seriøs, så ser det ikke noe særlig ut med ettermonterte ringer, spør du meg Spar pengene og kjøp faceliftlykter (husker ikke om du hadde det) når du får råd...
Lars89 Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 Kan jo bli bra det. Men blie kanskje litt rart hvis du har slitte glass med orange blink?? Koster "bare" 4 lapper for originale Hella facelift
EBørøsund Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Skrevet Februar 16, 2009 Kan jo bli bra det. Men blie kanskje litt rart hvis du har slitte glass med orange blink?? Koster "bare" 4 lapper for originale Hella facelift Har orginal xenon, så blir 10lapper ink nye tennere. Er billigere å sette inn ringer å skifte lykteglasset til nytt glass med hvite blinkers;)
EBørøsund Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Skrevet Februar 16, 2009 Kan jo bli bra det. Men blie kanskje litt rart hvis du har slitte glass med orange blink?? Koster "bare" 4 lapper for originale Hella facelift Har orginal xenon, så blir 10lapper ink nye tennere. Er billigere å sette inn ringer å skifte lykteglasset til nytt glass med hvite blinkers;)
Haug530D Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 Kan jo bli bra det. Men blie kanskje litt rart hvis du har slitte glass med orange blink?? Koster "bare" 4 lapper for originale Hella facelift Har orginal xenon, så blir 10lapper ink nye tennere. Er billigere å sette inn ringer å skifte lykteglasset til nytt glass med hvite blinkers;) Du bør jo få en 2-3000,- for de gammle da, så det blir ikke fullt så dyrt.
EBørøsund Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Skrevet Februar 16, 2009 Kan jo bli bra det. Men blie kanskje litt rart hvis du har slitte glass med orange blink?? Koster "bare" 4 lapper for originale Hella facelift Har orginal xenon, så blir 10lapper ink nye tennere. Er billigere å sette inn ringer å skifte lykteglasset til nytt glass med hvite blinkers;) Du bør jo få en 2-3000,- for de gammle da, så det blir ikke fullt så dyrt. Hmm.. Ser flere har prøvd å selge orginallyktene så langt ned i pris som til 1000,- uten stort hell, så regner ikke med å selge di for stort;)
Haug530D Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 Solgte selv mine Prefacelift Halogen lykter for ca 1200,- hvite blinkers, mulig jeg var heldig da. De fleste vil vel ha Facelift ja.
Ballder Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 Så dette ser jalla ut altså? Slik ble det på min forrige e39 med ringer fra ebay. Tilsynelatende helt lik biltema sine. Legge til at dette er uten xenon, og med innvendige lykteglass som er sotet så vidt det er. Kvalitetsmessig så er jeg ikke like fornøyd med tema sine, da jeg sleit med og få lys i alle ringene på touringen jeg har nå. Monterte 1stk ballast/tenner til hver ring, så ble det bra enn så lenge.
Sjøbuse Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 jeg har de fra biltema på min E38. syns de er bra jeg. eneste problem er at de er litt trege til å tenne når det er mange minusgrader. men eller se de veldig bra syns jeg.
EBørøsund Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Skrevet Februar 16, 2009 Må jo si det ser veldig bra ut på sjøbuse og Ballder sine biler;) Blir nok å paye biltema en visit en dag;)
sladjan Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 Hadde nettopp kjøpt og montert biltema ringer i min e36. Men den ene el.boksen ble ødelagt etter noen dager, var på biltema og de bestilte ny me en gang. så er litt kjekt å kjøpe der i tilfelle noe skjer. men syns personlig at det ikke ser så fult bra ut uten xenon.
S.Arnesen Skrevet Februar 16, 2009 Skrevet Februar 16, 2009 søk på biltema angel eyes på forumet så finner du masse bilder av diverse biler med tema ae montert. Selv gidder jeg ikke å poste flere bilder av mine ae for å vise frem her på forumet, da jeg føler jeg har gjort det minst en gang i uka de siste månedene... hehe
Sjøbuse Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 Hadde nettopp kjøpt og montert biltema ringer i min e36. Men den ene el.boksen ble ødelagt etter noen dager, var på biltema og de bestilte ny me en gang. så er litt kjekt å kjøpe der i tilfelle noe skjer. men syns personlig at det ikke ser så fult bra ut uten xenon. det er også en av grunnene til at det ble AE fra biltema på meg. jeg har xenon. og det ser best ut med hvite AE og xenon. gule ringer og hvite lys eller hvite lys og gule AE ser litt teit ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå