kiresral Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Jeg har en E46 med den største navigasjonsenheten. Problemet er bare at det er kassettspiller originalt. Alternativet er å sette inn en cd-skifter. Men det koster 7000,- hos forhandler for bare settet. Har fått tak i cd-skifter hos opphøgger, men mangler fortsatt kabelen som jeg trenger fra spilleren bak til veksleren. Noen som kan hjelpe meg å finne den?? Eller har andre råd om hvordan jeg kan få spilt av CD i bilen?? Radiodekningen er jo ikke 100% overalt, så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Sjekket hva bare kabelen koster hos forhandler? søk på "cd changer cable E46" så får du en god del interessante treff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiresral Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2009 fikk ikke kjøpt kun kabel. måtte kjøpe hele settet til 7000,-. Og syns det var en stiv pris for en cd-veksler og en ledningstump. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Fant en side som kansje kan hjelpe. http://www.digest.net/bmw/archive/v7/msg07840.html Her er denne brukt, men dette er USA: Audio extension cable kit (82-11-1-470-427) Og sjekk denne linken til GS, der er det vel en kabel som kan passe... http://nettbutikk.gsbildeler.no/index.p ... 392C23370W Pass på å søke på riktig modell, jeg tok en 2002 e46 316 sedan som eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiresral Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2009 prøvde å leite der inne, men eg har ikke så mye peiling på korsn kabel eg egentlig skal ha.. e det nån som veit?? reg.nr mitt e XN 30022.. det e en E46, 320d, 2002modell.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Du kan jo ringe til GS og spørre dem, kan hende at de vet det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiresral Skrevet Februar 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2009 eg prøvde jo det, men de satte meg bare videre hele tiden, helt til ingen tok telefonen . to ganger!!! men får bare prøve igjen i morra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Februar 17, 2009 Share Skrevet Februar 17, 2009 Send en mail til geir@koed.no . De kan det meste og er gjerne litt billigere enn GS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå