D.C.V Skrevet Februar 23, 2009 Skrevet Februar 23, 2009 Gjelder det kun medlemmer i Hordaland eller kan vi andre og bli med?
R Andersen Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 Siden han legger ut info her, så regner jeg med at det er for alle/førstemann til mølla prinsippet.
BMWPower Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 Skal hive ut link her til ny tråd når den blir opprettet. Skal prøve arrangere i sammarbeid med avd. Rogaland, jo flere jo bedre Vett ikke hvordan det blir for medlemer av BMWCCN som tilhører en annen avd., men skal ta det opp og komme med info om dette også.
Joan E36 Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 Dette hadde vært utrolig spennende Er bare redd dette blir litt for dyrt for meg i år Men om noen arrangerer turen og finner noen billige måter å gjøre dette på er jeg helt klart med. Men om prislappen drar seg opp mot 25.000 kr er det littt i drøyeste laget for min del. I allefall i år. Men dette har vært drømmen min siden jeg gikk på ungdomskolen for en del år siden, så hadde vært sinnsykt gøy å være med om dette lar seg gjøre. Så hadde det jo vært sinnsykt artig om det var mange som kjørte ned sammen. Tøft å se på en lang rekke BMWer etter hverandre på veien
Joan E36 Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 Men når i såfall tenkte dere å dra nedover da? Har dere snakket noe om det? Hadde lydt til å bli med bmwccn nedover i fjor sommer, men ble ikke noen kamerater av meg hadde råd til å bli med. Så håper økonomien strekker seg til i år For dette har jeg drømt om i mange år! Men håper bare som sagt at det finnes noen billige alternativer til dette. Da er jeg lett med
Johnny86 Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 Vi er en gjeng som skal nedover i påsken, og skal være der fra tors-sønd Kan hende det er dumt spm, men er det stengt mandagen og tirsdagen? Jeg hadde nemlig tenkt å kjøre nedover søndag 5. april.
540is Skrevet Februar 24, 2009 Skrevet Februar 24, 2009 Sjekk selv: http://www.nuerburgring.de/events.286.0.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå