Gå til innhold

risting i hele bilen (e34)

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det er jo ganske stort avvik på hva forskjellige verksteder oppdager på EU-kontroll så jeg ville ikke stolt på at alle mulige feil finnes der. Da jeg fikk påvist sprekk i ene bærearmen foran, hadde bilen min vært på EU-kontroll et par måneder før.

Kan skje mye med en bil på to måneder. Mange som klør seg i huet når bilen svikter et halvt år etter eu kontrollen. En eu kontroll er bare en visuell sjekk av bilen for å sjekke at den er i orden akkurat når den er innom verkstedet. Ingen service som mange tror

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Det er jo ganske stort avvik på hva forskjellige verksteder oppdager på EU-kontroll så jeg ville ikke stolt på at alle mulige feil finnes der. Da jeg fikk påvist sprekk i ene bærearmen foran, hadde bilen min vært på EU-kontroll et par måneder før.

Det er helt sant. 520en min var EU-godkjent i Mars 08. Etter dette har jeg måtte bytte: 4 støtdempere, casterstag, bærearm (selvforskylt da mansjett tok fyr under demontering av kule på casterstag. :P), styrekuler, hjelpesnekkeforing, traversforinger, brilleforinger, dempertopper bak, girkassefester, hardyskive.

Nytt parallellstag og dempertopper forran er på vei.

Så håper jeg at bilen blir i kjørbar stand av dette. :S

Skrevet

Det er helt sant. 520en min var EU-godkjent i Mars 08. Etter dette har jeg måtte bytte: 4 støtdempere, casterstag, bærearm (selvforskylt da mansjett tok fyr under demontering av kule på casterstag. :P), styrekuler, hjelpesnekkeforing, traversforinger, brilleforinger, dempertopper bak, girkassefester, hardyskive.

da hadde je kjøpt ny O.O

Skrevet

da hadde je kjøpt ny O.O

Det er under vurdering. Men først må jeg få den helt 100% i understellet før jeg selger.

Kanskje jeg er for kresen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...