FTE Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 Den første E46en var steintøff! Bra at noen bygger tyskerstuk også, hadde vært kjedelig om ALLE hadde felger uten kant stappet innafor skjermene. Dessuten tror jeg ikke den trenden ble "oppfunnet" for at bilene skulle få bedre vegegenskaper men for å dra til seg blikk på treff. Når det gjelder monovisker så ble vel ikke den produsert for å være mer effektiv enn vanlige viskere, det er noe som henger igjen fra DTM, WTCC og slikt fra 80-tallet. De hadde kun en for å minske vekt og den stod rett opp for minst mulig luftmotstand Har selv hatt det på mange av mine E30r, dog i liggende stilling. Synes det blir mye cleanere
Dr_S Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 "Böser blick" er vel korrekte betegnelsen... Og ja, det ser j.. ut i mine øyne...
Galro Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 Den første E46en var steintøff! Bra at noen bygger tyskerstuk også, hadde vært kjedelig om ALLE hadde felger uten kant stappet innafor skjermene. Hva er poenget med å skille seg ut kun for å skille seg ut?
FTE Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 Den første E46en var steintøff! Bra at noen bygger tyskerstuk også, hadde vært kjedelig om ALLE hadde felger uten kant stappet innafor skjermene. Hva er poenget med å skille seg ut kun for å skille seg ut? Hva er poenget med å bygge bilen sin lik som 90% av alle andre?
Galro Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 Hva er poenget med å bygge bilen sin lik som 90% av alle andre? Det å bygge den lik andre har ikke noe poeng i seg selv noe mer enn det å bygge forskjellig er, men det å derimot gjøre det slik at du synes det ser bra ut er derimot et godt argument. Du begrunnet det med bakgrunn i at det er annerledes, men det gjelder så mye - mye som du sikkert ikke har sansen for og.
anders87 Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 Du kjører med den oppe konstant? Men forklaringen er jo fair enough den Tenker bare at det i det minste ikke kan være mer effektivt enn to..hehe Står rett opp hele tiden ja.. Og synes ikke den hindrer sikten min noe særlig, og har kjørt med den i ordentlig regnvær uten problemer Mer effektiv er den ikke, men den er heller ikke så mye dårligere..
FTE Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 Hva er poenget med å bygge bilen sin lik som 90% av alle andre? Det å bygge den lik andre har ikke noe poeng i seg selv noe mer enn det å bygge forskjellig er, men det å derimot gjøre det slik at du synes det ser bra ut er derimot et godt argument. Du begrunnet det med bakgrunn i at det er annerledes, men det gjelder så mye - mye som du sikkert ikke har sansen for og. Ja, enig i det. Jeg bygger min bil i den stilen jeg liker og det er tyskerstuk. Er mange andre her som ikke liker den stilen, men det er jo det fine. Like biler er kjedelig
Superbeetle Skrevet Februar 18, 2009 Skrevet Februar 18, 2009 Det finnes jo komprimisser også, man MÅ ikke senke den så man ikke får skoen under fronten eller at felgkanten stikker utenfor skjermbuen mens dekket såvidt går innenfor.. Min bil er iallefall mye bedre kjøreegenskaper på nå med bl.a 70/40mm senking og 10*17 bakfelger enn den var med 7*15 felger og m-tech senk. Samtidig som jeg kommer meg fram de fleste steder selv med "så mye senk" Syntes overhodet ikke at jeg har ødelagt det som jeg forbinder med hva som gjør bmw bra. Den er riktig nok ganske stiv og man merker når man kjører over en kummelokk, men jeg liker egentlig at den er slik.. Mormor har en 100% orginal e36 316 sedan med org understell, dekkdim etc. Denne kan ikke sammenlignes med min bil når det gjelder kjøre egenskaper eller veiholdning. Det eneste punktet den vinner på er at den er litt mer behagelig og kjøre i alle hullene på gårdsplassen. Forøvrig ble vel dette litt OT, som vanlig
helmer 85 Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Skrevet Februar 19, 2009 Da vet jeg hvertfall hva alle her synes om det her da,når jeg egentlig spurte om noen visste om firmaer eller personer som utførte jobben med å bygge bad look.Og til de som sier at lyktelister er det peneste ,men syntes det ikke er noe vits i å bygge likt som alle andre har så vil jeg vel egentlig si at det er litt færre som har sveiset panseret og byggd det ned foran lyktene,enn de som har teipet på lister?..Tusen takk for fine bilder:)får ikke mindre lyst til å gjøre dette nå!!!!Har sendt mail til custom cars og fått pris,virket som de hadde peil.Noen her inne som har erfaring med dette firmaet?får begynne og spare her nå
helmer 85 Skrevet Februar 20, 2009 Forfatter Skrevet Februar 20, 2009 noen som har erfaring fra custom cars?eller vet om andre firmaer som utfører denne jobben?
Rogern Skrevet Februar 20, 2009 Skrevet Februar 20, 2009 Synes ikke E46 kler lyktelister jeg, men sveisa badlook panser på det karosseriet blir shiiitnajs! Og det med panseret hyggmaister, mener du at panseret blir "forlenget" over lyktene, som på bilene over her? Sånn er det nemlig ikke på min; jevn overgang mellom panser og skjerm Badlooken var skikkelig pen på bilen din anders! Jeg er fan av tyskerstuk i den forstand att bilen er original i utseende, men med brede felger og senk. Jeg skal ha monovisker på mitt bygge fordi jeg synes det fortsatt ser kult ut. Hadde jeg bygget en bruksbil hadde jeg nok ikke valgt monovisker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå